به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۲۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
دادستان مرکز استان تشریح کرد:
وی گفت: ۶ نفر از منازعین تاکنون دستگیر شده و سایر افراد نیز در اسرع وقت شناسایی و دستگیر خواهند شد.
خبردنا: حدود ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه در پی درگیری در پارک جنگلی یاسوج بین چند جوان، یکی از آنان به ضرب گلوله به شدت مجروح و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.
 
به گزارش"خبردنا"، به گفته بستگان و افراد مطلع، حال فرد مضروب وخیم اعلام شد و وی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.
 
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در باره این حادثه گفت: بامداد چهارشنبه درگیری در پارک جنگلی در پی اختلافات شخصی رخ داد که در حین درگیری مسلحانه یکی از افراد حاضر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به درگیری بین چند جوان و مجروح شدن برخی از انها، این اقدامات را خط قرمز امنیت و دستگاه قضایی دانست و گفت. مردم عزیز خواهند دید دستگاه قضایی با عوامل درگیری‌ها به شدت برخورد خواهدکرد.

سید علی ملک حسینی افزود. این اتفاق در نیمه‌های شب و در دوردست‌ترین نقطه شهری یعنی پارک جنگلی یاسوج رخ داده است لذا اگرچه اقدامی زشت و هنجارشکنانه بوده، اما این خود نشانه‌ای از تاثیر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان و به ویژه مرکز استان بوده که مجرمین فضای شهری را برای اقدام هنجارشکنانه خود ناامن احساس کرده اقدامات جرمانه خود را به کوه و بیابان منتقل کرده‌اند.

وی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که چند مرحله را باحضور دلسوزانه و مقتدرانه پلیس پشت سر گذاشته دستاورد‌های بسیار خوبی حاصل شده است از جمله ان‌ها می‌توان به توقیف بیش از ۳۰۰ خودرو هنجار شکنان و بازداشت بیش از ۵۰ نفر از افراد سابقه دار و مخل نظم که قریب به ۳۰ نفر از آن‌ها هنوز در بازداشت هستند و پلمپ حداقل ۴۰ مرکز تجمع و ارتکاب جرم ان‌ها اشاره کرد.

ملک حسینی تاکیدکرد: قطعاً دستگاه قضایی در خصوص این مجرمین آراء محکومیت قاطع و جامع به همراه مجازات‌های تکمیلی مانند تبعید یا اقامت اجباری اتخاذ خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت در این درگیری ۲ نفر مجروح شده اند که با شکایت شاکیان و اختصاص بازپرس ویژه، شکایت شاکی خصوصی نیز در کنار جنبه عمومی به شدت و قوت از سوی دستگاه قضایی و مرجع انتظامی پیگیری خواهد شد.

وی گفت: ۶ نفر از منازعین تاکنون دستگیر شده و سایر افراد نیز در اسرع وقت شناسایی و دستگیر خواهند شد.

دادستان مرکز استان در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از خانواده‌ها نظارت کافی بر اعمال فرزندان خود و افرادی که با آن‌ها مرتبط هستند ندارند و همین امر باعث حضور جوانان و نوجوانان در محیط‌های مجرمانه میشود به نحوی که آثار مخرب آن علاوه بر خود فرد متوجه جامعه نیز میشود فلذا لازم و ضروری است کنترل لازم از خانواده‌ها شروع شود که کمتر منتهی به برخورد قضایی گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: