به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۲۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

خبردنا: امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، ماموریت اصلی نیروی زمینی ارتش را حفظ تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت مرزها دانست و گفت: ما این مأموریت را به خوبی انجام می‌دهیم و شیوع ویروس کرونا نیز هیچ خللی در ماموریت‌های مختلف ما نداشته است.

وی ادامه داد: یگان‌های نیروی زمینی در مرزهای شرق، غرب و جنوب غربی کشور مستقر هستند و در کنار این ماموریت مهم ارتقاء آمادگی رزمی و برگزاری رزمایش‌های مختلف طبق برنامه انجام می‌شود و لحظه‌ای از آموزش و پرورش سربازان و کادر غافل نیستیم و در کنار این ماموریت‌ها در عرصه مقابله با کرونا و خدمت به مردم عزیزمان با قدرت وارد میدان شده‌ایم و از خدمت به مردم نیز لحظه‌ای غافل نمی‌شویم، در این عرصه نیز نیروی زمینی ارتش بسیار موفق بوده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: نیروی زمینی تا زمانی که ریشه ویروس منحوس کرونا از کشورمان کنده شود در کنار مردم عزیزمان قرار دارد و مراکز درمانی نیروی زمینی که شامل ۲۸ مرکز درمانی و بیمارستانی است در کنار کادر درمانی و بهداشتی در حال خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا هستند.

وی ادامه داد: یگان‌های جنگ‌های نوین نیروی زمینی نیز در آمادگی کامل هستند و در کنار آن تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده همچنان انجام می‌شود.

امیر جهانشاهی شرایط پادگان‌ها و مراکز آموزشی نزاجا را بسیار خوب دانست و گفت: اقدامات گسترده‌ای در سطح پادگان‌ها و مراکز آموزشی نیروی زمینی برای حفظ سلامت سربازان و کارکنان انجام می‌شود و فاصله گذاری اجتماعی و ضد عفونی کردن مراکز با جدیت انجام می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: