به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۲۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

خبردنا: به پراکنش حضور تیم‌های فوتبال در لیگ‌های مختلف کشوری در همه استان‌های کشور که نگاه می‌کنیم تنها یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از داشتن تیم در لیگ‌های کشوری محروم است و جوانان یاسوجی باید حسرت داشتن یک تیم در لیگ‌های کشوری را به دل داشته باشند.

یاسوج در سال‌های اخیر نشان داد که در صورت حمایت مسوولان قادر به هنرنمایی در فوتبال کشور خواهد بود اما مسوولان هیچ توجهی به این ظرفیت بزرگ در مرکز استان ندارند.

یاسوج روزگاری با ورزشگاه تختی خود قلعه عقاب‌ها را در وفتبال ایران ساخته بود و لنز دوربین‌ها به هیچ وجه یارای به تصویر کشیدن حضور عاشقانه هواداران یاسوجی را نداشتند.

در سال‌های اخیر با احساسات هواداران فوتبال در یاسوج بازی شد به نحوی که هر کدام از مسوولان و دستگاه‌ها تنها هواداران را پاسکاری کردند و توپ را به زمین دیگری انداختند.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج که می توانست در یک بازه زمانی کوتاه به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند و هوادار لازم را به عنوان اولین و مهم‌ترین فاکتور یک تیم لیگ دسته اولی و حتی تیم لیگ برتری داشت را با رندی از صفحه روزگار محو کردند.

در سال‌های اخیر نیز تنها برای جلب حمایت مردم در پس ضعف‌ها و کم کاری‌ها ژست راه‌‌اندازی تیم فوتبال را در شهر یاسوج دادند و در عمل هیچ اقدامی برای شاد کردن دل هوادار یاسوجی نکردند.

معلوم نشد شهردار یاسوج که حتی با تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال نشستی هم داشت چه کردند و موضوع خرید امتیاز یکی تیم دسته دومی فوتبال به کجا کشیده شد اما همین را می دانیم که مسوولان استان به مردم و بیت‌المال جفا کردند.

جفا به بیت‌المال زمانی صورت گرفت که ورزشگاهی با 100 میلیارد تومان هزینه در شهر یاسوج ساخته شد و اکنون در حال تخریب و از بین رفتن است و کسی هم در این شهر قدمی بری ایجاد یک تیم فوتبال برنداشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: