به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۲۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
رئیس ‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس ‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احکام قانونی، سخت و قابل توجهی در انتظار اراذل و اوباش از جمله عاملان حوادث اخیر یاسوج و چرام است.

به گزارش خبردنا، حسن نگین‌تاجی، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای رسیدگی سریع به اتهامات اراذل و اوباش و اجرای حکم این عده افراد که دنبال ناامن کردن فضای عمومی استان هستند اظهار کرد: دادگستری استان با جدیت تمام ورود پیدا کرده که توقیف 300 دستگاه خودرو ظرف مدت بسیار کم نشان دهنده عزم ما در برخورد قاطع با این افراد است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این افراد خودرو سوار برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند که در آینده نیز چنین برخوردی با افراد مخل آسایش مردم تداوم خواهد داشت و بدانند اقدامات آن‌ها از دید قانون و دستگاه قضا پنهان نخواهد ماند.

نگین تاجی یکی دیگر از مکان‌هایی که موجب بروز بزه و همچنین درگیری و پخش مواد مخدر می‌شد را کافی‌شاپ‌ها معرفی کرد و گفت: با کافی شاپ‌های غیر مجاز که در آن‌ها جرم صورت می‌گرفت برخورد جدی صورت گرفته و بسیاری از آن‌ها پلمب شدند.

وی با اشاره به برخی اقدامات از سوی اراذل و اوباش در خیابان‌ها و نحوه شناسایی و برخورد دستگاه‌ها قضایی با آن‌ها گفت: در یک هفته اخیر همراه با گشت یگان امداد در شهرستان‌های مختلف استان یکی از معاونین دادستان آن‌ها را همراهی می‌کنند و دستگاه قضایی به صورت میدانی و نه از راه دور در خیابان‌ها و معابر هرگونه تحرکی را از سوی اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم عمومی رصد می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه برای نمونه کیفرخواست درگیری در میدان استانداری یاسوج صادر شده و مجرمین منتظر صدور احکام قاطع باشند افزود: در خصوص درگیری چرام نیز متهمین منتظر برخورد سخت و قانونی دستگاه قضایی باشند تا هیچ اراذل و اوباشی نتواند در خیابان‌ها و معابر استان عرض اندام کند.

وی به رسانه ها و مردم وعده داد تا در آینده نزدیک منتظر شنیدن خبرهای خوش و امیدبخش در استان از سوی دستگاه قضایی باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: