به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۲۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باندهای مروج فساد و فرهنگ ابتذال غربی در این استان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش خبردنا و به ‌نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، حسن نگین تاجی اظهار داشت: باندهای مروج فساد و فرهنگ ابتذال غربی که فرهنگ پاک و عامیانه ایلی و عشیره‌ای استان را با تهیه کلیپ‌های منحط و پخش در فضای‌های مجازی هدف قرار داده بودند، دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه مجرمان فضای سایبری در مخفی ترین فضای مجازی در تور اطلاعاتی هستند، عنوان کرد: پس از یک سلسله اقدامات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان با همراهی مقامات قضایی به ویژه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، پس از رصد، شناسایی و دستگیری این افراد، پرونده آنها به قاضی ویژه ارجاع و وفق موازین قانونی با آنها برخورد می‌شود.

نگین تاجی با اشاره به اینکه بازی کردن با عقاید مذهبی امت حزب الله و ترویج فساد و ابتذال یکی از خطوط قرمز اساسی دستگاه قضایی است، ادامه داد: مدت‌ها بود گزارشات مردمی و نارضایتی‌های عمومی از این اقدامات زشت و ناپسند که نه تنها هویت ایرانی و اسلامی مردم ما را هدف قرار داده، بلکه موجب نارضایتی طوایف و ایلات و اقوام استان کهگیلویه و بویراحمد، از تحت شعاع قرار دادن فرهنگ اصیل آن ها، و ترویج بی بند و باری و فساد در لباس بومی محلی این استان شده بود، به دستگاه قضایی ارجاع می‌شد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دریافت گزارشات مردمی در این رابطه در جلساتی که با مجموعه مقتدر و تلاشگر اداره کل اطلاعات استان برگزار شد، ضرورت برخورد و ضربه ی اساسی به این باند ها مد نظر قرار گرفت.

نگین تاجی با اشاره به این نکته که هیچ‌کدام از این مجرمان تصور نمی‌کردند که در تور اطلاعاتی و نظارت قضایی کشور قرار دارند، افزود: بارها به آن‌ها تذکراتی داده شده بود، اما با اطمینان کامل از اینکه، امکان شناسایی و دستگیری آنها وجود ندارد، کماکان به فعالیت‌های مجرمانه خود، که تهیه عکس‌ها، فیلم‌ها و کلیپ‌های مبتذل و حاوی برهنگی و ترویج سبک فرهنگ منحط غربی در استان و در بین جوانان بوده، ادامه می‌دادند که سبب برخورد با آنها شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: