به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
بنیاد مسکن انقلاب ورود کند:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نحوه ارائه خدمات در روستاهای حاشیه شهر یاسوج ابراز گلایه کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به جد ورود کند.

به گزارش خبردنا، حسین کلانتری صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج، ابتدا از مجتمع آموزشی 22 کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی روستای مادوان بازدید و در جریان روند اجرایی پروژه قرار گرفت.

کلانتری، خواستار خدمات رسانی مطلوب به روستاهای مهریان، مادوان، بلهزار، گوشه و مزدک و ... شد و افزود: سرانه فضای آموزشی، ورزشی، فضای سبز و ...در این مناطق رضایت بخش نبوده و باید تدبیری اندیشیده شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه ویژه و بیش از پیش به مناطق حاشیه‌ای شهر یاسوج شد و افزود:  این پروژه با برنامه‌ریزی و تلاش ارزشمند، صورت گرفته است، و می‌تواند هدیه‌ای شایسته به مردم این منطقه باشد.

وی افزود: مجتمع آموزشی 22 کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی روستای مادوان در دو فاز به بهره‌برداری می‌رسد، فاز اول مجتمع شامل فضای آموزشی، ورزشی، کتابخانه، نمازخانه طراحی و به بهره برداری خواهد رسید.

کلانتری ابراز امیدواری کرد این پروژه تا پایان مهرماه امسال به بهره‌برداری کامل برسد.

به گزارش خبردنا، مجتمع آموزشی شهید حاج قاسم سلیمانی مادوان در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع، با زیربنای سه هزار 972 متر، در سه طبقه شامل 22 اتاق کلاس درس، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه، موتور خانه و ساختمان اداری احداث شده است.

محرومیت زدایی , محرومیت زدایی ,

انتهای پیام/541/ی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
ایشون دقیقا از کی شاکی هستند. خودش مدیر اجرایی استانه!!
نام:
ایمیل:
* نظر: