به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 9 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را ازدست داده اند که در مجموع، تعداد جان باختگان کرونا در استان به 110 نفر رسید.

خبردنا: پرویز یزدان پناه افزود: پنج بيمار در بیمارستان شهيد جليل، یک بيمار در شهيد رجايي گچساران و سه بيمار كرونايی (85، 82 و 96 ساله ) كه ترخيص شده و بهبودي داشتند در خانه فوت شدند.

 وی ادامه داد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ٥٦٦١ مورد گزارش شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 268 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بيمارستان های استان بستري هستند که از این تعداد 91 نفر مبتلای قطعی و 17 نفر در بخش آی سی یو تحت درمان قرار دارند.

وی ابراز داشت: امروز نیز جواب ٢٢٥ نمونه از آزمايشگاه سلولی مولكولی یاسوج دريافت شد كه درصد  موارد مثبت   مبتلا به كوويد ١٩ بيش از  ٥٠ درصد است و  به ترتيب در شهرستان های بويراحمد(٣٥ درصد)، كهگيلويه (٢٤ )،گچساران (١٦ )،چرام (١٥) ، باشت (٥) و دنا ( ٥ درصد) هستند.

یزدان پناه گفت: متاسفانه با خيز بيماري كوويد ١٩ و افزایش قربانیان، به نظر می رسد استان وارد پیک اول بیماری شده و به مردم هشدار می‌دهیم چنانچه دستورالعمل های بهداشتی را نادیده بگیرند آسیب های جبران ناپذیری را تجربه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه زنگ خطر کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده است، افزود: رعايت  پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعايت فاصله گذاري فيزيكي، پرهيز از حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروري لازم است كه توسط همه مردم رعايت شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: