به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مُدیر برق چُرام خبرداد:
مُدیر برق شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، از اجرای پروژه اصلاحیه شبکه‌های برق پنج روستا در این شهرستان خبر داد
شبکه‌ برق 5 روستای
خبردنا: مُدیر برق شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، از اجرای پروژه اصلاحیه شبکه‌های برق پنج روستا در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبردنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدمحمد برزین زاده" با بیان این مطلب گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه اصلاحیه شبکه‌های برق این پنج روستا بیش از ۲ میلیارد ریال بوده است.

وی پایداری شبکه‌های برق، حذف شبکه‌های مازاد از معابر، ساماندهی شبکه، جلوگیری از تصادفات احتمالی وسایل نقلیه با پایه‌های برق و کاهش نرخ تلفات انرژی را از مهمترین فواید اجرای این پروژه عنوان کرد.

مُدیر برق شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: "دم دره"، "خیمند"، "شیخ حسین"، "مندون" و "فشیان" روستا‌هایی بوده‌اند که این پروژه در آن‌ها اجرا شده است.

وی، طول شبکه‌های اصلاح شده برق این روستا‌ها را یک هزار و ۵۰۰ متر برشمرد و یادآورشد: تعداد ۴۰ اصله پایه برق جدید نیز جابجا و احداث شده است.

برزین زاده، طول شبکه فشار متوسط برق در شهرستان چُرام را ۳۰۸ کیلومتر ذکر و خاطرنشان کرد: طول شبکه‌های فشار ضعیغف برق در این شهرستان نیز ۲۵۰ کیلومتر است.

وی گفت: ۱۲ هزار مشترک در شهرستان چرام وجود دارد که از این تعداد شش هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی و مابقی مشترکان شهری هستند.

این مدیر برق، تعداد روستا‌های دارای سکنه دائم شهرستان چرام که از نعمت برق پایدار برخوردار هستند را ۱۲۳ روستا عنوان و اظهارداشت: از این تعداد ۷۵ روستا در بخش سرفاریاب و ۴۸ روستا در بخش مرکزی شهرستان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: