به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

خبردنا: رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه تولید خودرو افزایش یافته است،گفت: عده‌ای دراین میان در قرعه کشی شرکت می‌کنند و بلافاصله با قولنامه دستی این خودرو‌ها را واگذار می‌کنند که باید این مشکلات حل شود و راه آن این است که جلوی دلال بازی را بگیریم تا خودرو به نیازمند واقعی برسد.

 
طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت  گفت: این وزارت خانه در گذشته شامل ۴ وزارت خانه می‌شد که البته نظر ما این است که جنس وزارت بازرگانی با صنعت متفاوت است.
 
وی افزود: ما در دولت وزیری می‌خواهیم که ارزاق، کالا‌های مورد نیاز مردم و بازار را نمایندگی کند. وزیر صنعت گرفتار مسائل صنعت و معدن است و کمتر وقت می‌کند که به بازرگانی بپردازد. مخصوصا امسال که سال جهش تولید است و باید برای تحقق شعار سال تلاش بیشتری کند.

رییس دفتر رییس جمهور عنوان کرد: متاسفانه وزیر پیشنهادی دولت در مجلس رای نیاورد. پس از رد شدن وزیر پیشنهادی دولت ما بلافاصله مطالعات خود را شروع کردیم و گزینه‌ها را بررسی کرده ایم که الان به سه گزینه رسیده ایم و امیدوارم یک نفر را هفته آینده به مجلس معرفی کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: