به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۴۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
یردانپناه خبر داد؛
وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۰۰۳ مورد گزارش شده است.
خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونایی استان به ۱۱۳ نفر خبر داد.
 
به گزارش"خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند که در مجموع، تعداد جان باختگان کرونا در استان به 113 نفر رسید.
 
این مسئول افزود؛ هم اکنون ۲۶۳ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۱۸ نفر مبتلای قطعی هستند و ۱۹ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۰۰۳ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی یاسوج افزود: از ۲۹۵ آزمایش دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین تعداد مبتلایان به ترتیب در شهرستان‌های بویراحمد ۴۰ درصد، کهگیلویه ۱۹ درصد، بهمئی ۱۳ درصد، گچساران ۱۲ درصد، چرام ۱۱ درصد و دنا ۵ درصد بود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه کهگیلویه و بویراحمد وارد پیک بیماری کروناویروس شده و در حال گذار از این موج می‌باشد امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی و عدم حضور در تجمعات شاهد کاهش موارد بستری و مرگ و میر ناشی از آن در استان باشیم.

دکتر یزدانپناه اضافه نمود: توصیه موکد ما این است که مردم از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کرده و با مشارکت آگاهانه و مسیولانه خود کادر بهداشت و درمان را همراهی نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: