به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۴۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
اهالی مجتمع مسکونی مهر نجف‌آباد یاسوج از نبود تاکسی مسافربری گلایه‌مند هستند.

به گزارش "خبردنا"، ساخت مسکن مهر برای اقشار کم درآمد را می‌توان یکی از اساسی‌ترین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار آورد، طرحی که با اجرای آن با وجود تسهیلات با بازپرداخت بالا خیلی از افراد کم بضاعت که مشکل مسکن داشتند صاحب خانه شدند.

ساخت مجتمع‌های مسکونی مهر از همان ابتدا با چالش‌های متفاوت روبه‌رو بوده است، از همان ابتدای امر کارشناسان بر ایجاد زیرساخت‌های خدماتی مناسب برای مجتمع‌های مسکن مهر هشدار می‌دادند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌های تابعه با روند کند صورت پذیرفت و هنوز در برخی از مناطق نواقصی در این مجتمع‌ها وجود دارد.

مسکن مهر «نجف‌آباد» در شهر یاسوج را می‌توان جزو بزرگترین  پروژه‌های مسکن مهر استان به شمار آورد.

به گفته اهالی با توجه به جمعیت و حجم رفت و آمد بالای ساکنین به مرکز شهر متاسفانه ایستگاه تاکسی مشخص برای این منطقه منظور نشده است و برای رفت و آمد هر روز مجبوریم با پای پیاده مسیر مسکن مهر تا نجف‌آباد را با پای پیاده طی کنیم.

رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری یاسوج از اعلام آمادگی سازمان برای صدور مجوز تاکسی موقت به اهالی مسکن مهر نجف‌آباد یاسوج خبر داد.

ضرغام خلقی‌پور رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری یاسوج در این باره اظهار داشت: در تماس‌ها و پیگیری‌های اهالی مسکن مهر نجف‌آباد درباره ایجاد ایستگاه تاکسی درون شهری، موضوع در چندین مرحله از طریق سازمان پایش شده است.

وی افزود: مسکن مهر نجف‌آباد به دلیل تعداد کم مسافر در طول روز قابلیت اختصاص تاکسی را نداد و به دلیل این که تاکسی‌های مسافربری خصوصی هستند، رانندگان تاکسی تمایلی برای حضور در این خط مسافری ندارند.

خلقی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: اهالی مسکن مهر نجف‌آباد در گذشته درخواست صدور مجوز تاکسی تلفنی را داشته که با درخواست موافقت و هم اکنون تاکسی تلفنی دایر و در حال ارائه خدمات است.

وی بیان کرد: سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری یاسوج آمادگی صدور مجوز تاکسی موقت به ساکنان مسکن مهر نجف‌آباد در صورت تمایل را دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری یاسوج در ادامه خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از  یک هزار و 30 دستگاه تاکسی زرد و بیش از یک هزار و 200 دستگاه تاکسی موقت در شهر یاسوج در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: