به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۴۵۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

خبردنا: در راستای برنامه‌های وزرات بهداشت و ایمنی عمومی امارات متحده عربی برای تزریق واکسن کرونا به تعداد محدودی از نیروهای خط مقدم درمان، اولین دوز واکسن کووید19 به عبدالرحمن بن محمد العویس وزیر بهداشت امارات تزریق شد.

به گزارش فرارو، وزیر بهداشت امارات پس از دریافت واکسن گفت که امارات می‌کوشد همه ابزارهای لازم برای حمایت از قهرمانان خط مقدم را به کار گرفته و آنها را از هر خطری که به واسطه نوع کارشان با آن مواجه هستند، دور نگاه دارد.

این واکسن پس از آن در امارات به کار گرفته شد که نتایج بررسی‌های بالینی آن مثبت اعلام شد و به گفته مقامات بهداشتی امارات این واکسن امن و کاراست و می‌تواند در کاهش زیان‌های ناشی از کرونا و محافظت از جان شهروندان نقش داشته باشد.

امارات اجازه استفاده اورژانسی از واکسن کووید19 برای افرادی که با بیماران کرونازده سر و کار دارند را صادر کرد تا ایمنی حرفه‌ای این افراد را بالاتر برده و آنها را از خطرات ناشی از نوع کارشان در امان بدارد.

تاکنون 84 هزار و 242 نفر در امارات به کرونا مبتلا شده، 404 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته و 73 هزار و 512 نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

نام:
ایمیل:
* نظر: