به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۴۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
فیلم کوتاه "وُرد" به نویسندگی و کارگردانی جوان دهدشتی به بخش مسابقه سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی Abitibi کانادا راه یافت.

به گزارش خبردنا، فیلم کوتاه «وُرد» به نویسندگی و کارگردانی محمد سلیمی‌راد به بخش مسابقه سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی Abitibi کانادا راه یافت.

این جشنواره از تاریخ ۳۱ اُکتبر لغایت ۵ نوامبر ۲۰۲۰ به در شهر رویان نوراندا که یکی از مهم‌ترین رویدادهای سینمایی در کانادا است با حضور فیلم‌هایی از سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

محمد سلیمی‌راد بعد از حضور فیلمش در کشورهای آمریکا،ایتالیا، هندوستان(دو جشنواره) و رومانی، ششمین حضور بین المللی خود را در کانادا تجربه می کند.

این فیلم ۱۴ دقیقه‌ای داستان یک مامور ژاندارمری را روایت می‌کند که برای تحویل دو مجرم اعدامی در بین مسیر دچار مشکلاتی می‌شود.

سلیمی راد سال ۲۰۱۹ با فیلم کوتاه "وُرد" موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از چهارمین دوره جشنواره بین المللی لیفت هندوستان شد.

سی و نهمین دوره جشنواره Festival du cinéma international en Abitibi-Témiscamingue از تاریخ ۳۱ اکتبر تا ۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۱ تا ۱۵ آبان ۹۹) در شهر رویان نوراندا در کشور کانادا برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: