به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۴۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

خبردنا: استفانو پیولی پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (دوشنبه) میلان مقابل بولونیا در ورزشگاه سن‌سیرو، از عملکرد تیمش در این بازی ابراز خرسندی کرد و به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ زننده هر دو گل این بازی پرداخت.

پیولی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: زمانی که یک تیم از نظر ذهنی در وضعیت خوبی است، پاها و بدن بازیکنانش مغز آنها را همراهی می‌کند. ما در این مسابقه مقابل یک حریف بسیار جنگنده و سرسخت بازی بسیار خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم که تا زمان گل دوم هم بسیار خوب بازی می‌کردیم و به اندازه کافی موقعیت می‌ساختیم و حریف را پرس می‌کردیم. با این حال قبول داریم که هنوز در برخی از مناطق احتیاج به پیشرفت داریم.

زلاتان ابراهیموویچ تا کنون سه گل از 4 گل میلان (با احتساب گلی که در مرحله مقدماتی لیگ اروپا مقابل شامراک راورز ایرلند جنوبی زد) در بازی‌های رسمی این فصل را زده است.

پیولی در تمجید از ستاره سوئدی تیمش گفت: زمانی که یک تیم خوب کار می‌کند، به شیوه‌‌ای اجتناب‌ناپذیر، سطح عملکرد انفرادی بازیکنان هم بالا می‌رود. زلاتان یک قهرمان است و این را با هر بار به زمین بازی رفتنش و حتی در تمرینات هم ثابت می‌کند. تیم ما با اعتماد به نفس بازی می‌کند و نشان داده که می‌تواند زیر فشار دندان به هم بفشارد و سخت بجنگد. سازوکار تاکتیکی بازی ما دارد جواب می‌دهد. بخش قابل توجهی از تیم ما را بازیکنان جوانی تشکیل می‌دهند که هنوز پتانسیل پیشرفت دارند. تیم ما بسیار با کیفیت است اما آنها باید یاد بگیرند که چطور روندی که بازی در آن قرار می‌گیرد را تشخیص دهند، چه زمانی حمله کنند و چه زمانی فشار روی حریف را افزایش دهند.

پیش از بازی پائولو مالدینی مدیر باشگاه میلان گفت که این تیم دیگر ادعای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نخواهد کرد، چرا که در فصول قبلی که این اتفاق صورت می‌گرفت، تنها فشار مضاعفی بر تیم وارد می‌آمد. پیولی نیز با تأیید گفته‌های مالدینی اظهار داشت: ما باید تیمی جاه‌طلب باشیم اما هدف‌مان مشخص است. باید پیشرفت و سعی کنیم که از فصل قبل بهتر باشیم، چون جایگاه ششم برای باشگاهی مانند میلان، یک رده استثنایی نیست. ما همین الان هم در رقابت‌های اروپایی هستیم و حریف بعدی‌مان (تیم بودو گلیمت نروژ) تیمی سرسخت است که فکر کنم در هشت ماه اخیر نباخته است. پس باید حواس‌مان را برای آن بازی جمع کنیم و آماده باشیم.

میلان روز پنجشنبه این هفته در سومین دور از مرحله مقدماتی لیگ اروپا به مصاف حریف نروژی‌ای خواهد رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: