به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان بستر ارائه خدمت مناسب به معلولان را در دستور کار خود داشته باشد.

خبردنا: عزیز فعلی در نشست کمیته معلولان، با اشاره به مصوبات جلسه گذشته اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده از طرف برخی از دستگاه‌های اجرائی در حوزه‌های دنا، کهگیلویه و چرام  ابراز امیدواری کرد، که سایر دستگاه‌هایی که در انجام مصوبات کوتاهی کرده‌اند مثل سایر دستگاه‌ها پای کار بیایند و با همکاری و همدلی دستگاه‌ها مشکلات موجود در بخش معلولین مرتفع شود.

وی درد ادامه  تصریح‌کرد: بانک‌های عامل استان در شهرها و شهرستان‌ها یکی  از شعب خود را برای ارائه خدمات غیر حضوری ( خود پرداز  ویژه معلولان) اختصاص دهند.

معاون عمرانی استاندار در ادامه تصریح کرد: شهرداری یاسوج موظف است برنامه‌های انجام شده در حوزه معلولان را به صورت مفصل به کمیته معلولان ارائه دهد، و به مناسب سازی معابر و فضاهای شهری برای استفاده معلولین توجه ویژه کند.

وی افزود :سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی که پروژه عمرانی نظیر ساختمان در حال احداث دارند، توجه ویژه به مناسبت سازی خروجی و ورودی برای  سهولت  رفت آمد معلولان را مد نظر داشته باشد.

در ادامه این نشست مرادی مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به ضرورت مناسب سازی معابر و اماکن  خدماتی و رفاهی برای تردد معلولان اظهار داشت: با توجه به وضعیت جسمانی معلولان یکی از دغدغه‌های مهم معلولین و خانواده آنان  مسئله عبور و مرور و استفاده آنها از خدمات هست، که می‌طلبد  دستگاه‌های خدمت‌رسان بستر ارائه خدمت مناسب به این عزیزان را در دستور کار خود داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: