به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱
وزیر راه و شهرسازی از افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در این زمینه دستورهای لازم را داده‌ام.

به گزارش خبردنا، محمد اسلامی در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به سازمان هواپیمایی و ایران ایر تاکید کرده‌ام شرایط لازم را هر چه سریعترمهیا کنند و بدون شک عملیاتی می‌شود.

وی در این دیدار از سفر اخیر خود به کهگیلویه و بویراحمد و روند فعالیت پروژه‌ها در حوزه راهسازی و مسکن ابراز رضایت کرد و افزود: اعتبارات ملی بیشتری  به این استان تخصیص می‌یابد.

اسلامی یادآور شد: امیدوارم با تصمیمات گرفته شده توسعه و تکمیل راه‌های استان و رونق تولید مسکن با شتاب بیشتری همراه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست خواستار عملیاتی شدن مصوبات سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان شد و افزود: امیدوارم وعده‌ها برای رفع مشکلات اعتباری حوزه حمل و نقل جاده‌ای و هوایی استان محقق شود.

حسین کلانتری به تامین اعتبار پروژه مهم پاتاوه_ دهدشت اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و ماندگار در استان بوده و امیدواریم باجدیت و حساسیت وزیر در زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
درود امیدواریم به خدا که این وعده ایشان حداقل محقق گردد . اخه چندین باره که حضرت ایشان قول فعال شدن فرودگاه فرودگاه یاسوج رو داده اند و هنوز اندر خم ...
نام:
ایمیل:
* نظر: