به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۵۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
فرماندار خبرداد:
فرماندار گچساران گفت: چهار هزار و ۶۸۸ مورد تست کرونا در این شهرستان از افراد با علائم مشکوک گرفته شده که نمونه آزمایشی ۲۹ درصد از این تعداد مثبت بوده است.

به گزارش خبردنا، علی خوان پایه در نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا افزود: ۳۱ درصد مبتلایان به کرونا در این شهرستان را شاغلان بخش بهداشتی، درمانی، ادارات و دیگر مشاغل تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۶.۶ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان بهبود یافته اند.

خوان پایه اظهار داشت: ۴۶.۷ درصد از مبتلایان ویروس کرونا در این شهرستان زن و مابقی نیز مرد بوده‌اند.

وی تصریح کرد: ۳۶نفر در این شهرستان بر اثر کرونا تاکنون جان باخته اند.

خوان پایه افزود: ۸۹.۸ درصد از مبتلایان به کرونا در این شهرستان ساکن شهر و مابقی ساکن روستا هستند.

فرماندار گچساران گفت: وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان نگران کننده شده و تنها راه کنترل و مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده همگانی از ماسک است.

خوان پایه ابراز کرد: با توجه به وضعیت قرمز ویروس کرونا در این شهرستان متاسفانه هر روز بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزوده می شود.

وی بیان کرد: هم اکنون ۳۰ بیمار در بیمارستان شهید رجایی و هشت بیمار در بیمارستان صنعت نفت این شهرستان بستری هستند در حالی این آمار در چند روز گذشته ۲۴ مورد بوده است.

خوان پایه گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و شیوع بیماری کرونا، نیاز بیشتری به تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک در این شهرستان احساس می شود به همین دلیل باید نظارت بر بازار بیشتر شود.

وی افزود: در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، استفاده کارمندان و ارباب رجوع، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان و سایر اماکن عمومی از ماسک در این شهرستان الزامی است.

خوان پایه اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس این شهرستان انجام و همه الزامات ستاد ملی مقابله با کرونادر مدارس رعایت شود./ایلنا

نام:
ایمیل:
* نظر: