به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۶۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
روستای «دره گره» ازتوابع بخش محروم لوداب شهرستان بویراحمد از داشتن ابتدایی ترین امکانات و خدمات از جمله راه ارتباطی مناسب محروم هستند.

خبردنا: روستای «دره گره» بخش لوداب بویراحمد با داشتن 15 خانوار از داشتن خدمات و امکانات اولیه از جمله جاده ارتباطی مناسب و آسفالته، شبکه تلویزیون، شبکه تلفن همراه و اینترنت محروم هستند که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان برنامه ریزی و رفع محرومیت‌ها در این زمینه تدبیری کنند.

ریحان شریفی از اهالی روستای دره گره مهمترین مشکل این روستا را نبود جاده دسترسی مناسب و آسفالت می‌داند و می‌گوید: جاده دسترسی اهالی این روستا تا جاده اصلی 800 متر فاصله دارد که به سختی امکان تردد در آن میسور است.

وی با اشاره به اینکه چاله چوله، دست اندازها و سنگلاخ خون به دل روستانشینان دره گره کرده است، افزود: دره‌ای در کنار روستا واقع شده که ارتباط مردم با زمین‌های کشاورزی را قطع کرده است که انتظار می‌رود بازگشایی شود.

شریفی خاطرنشان کرد: اهالی روستای دره گره برای برقراری تماس با تلفن همراه به فرزندان خود در مرکز استان و دیگر شهرهای کشور با مشکل روبه‌رو هستند و برای انجام برخی کارها که نیاز به اینترنت بوده نیز با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و برخی مواقع کیلومترها مسیر را برای رسیدن به شهر و پر کردن یک فرم مورد نیاز تردد می‌کنند.

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی مشکلات روستای «دره گره» لوداب شد و گفت: ضروری است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت مخابرات و دیگر دستگاه‌های برای رفع مشکلات این روستا بعد از بررسی و فراهم کردن مقدمات، اقدام کنند./تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر: