به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۶۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

خبردنا: با حضور مردم و مسئولان پیکر مطهر شهید مقداد بویر در دهدشت تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای" الگن" بخش چاروسا انتقال داده شد.

حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین از شهادت به عنوان آغاز حیات دوباره یاد و اظهار کرد: شهادت یافتن و به دست آوردن است و اولین قطره خون شهید باعث آمرزش وی خواهد شد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مقام شهید همانند مقام انبیاست، گفت: شهدا عند ربهم یرزقونند و در قیامت مهمان خداوند هستند.

وی افزود: اینجا سرزمین شهدای همچون باکری، همت، سلیمانی و مقدادهاست، کسانی که برای حفظ کیان ایران اسلامی بر پیکر مطهر آنها گلوله بارید و عقب نکشیدند.

وحدانی تصریح کرد: به دشمنان جمهوری اسلامی میگوییم هر چه قدر ما را بکشید قدرت نظام ما الهی تر و جامعه بیدار و هوشیارتر خواهد شد.

وی بیان کرد: شهادت به معنای در صحنه بودن است و ما این انقلاب را تا رسیدن حکومت مهدی(عج) ادامه میدهیم.

وحدانی‌فر با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی با اقتدار مقابل استکبار ایستاده است گفت: به زودی جواب محکمی به اشرار و فرماندهان ی که آنها را جیره‌خوار خود کردند خواهیم داد.

به گزارش خبردنا، سروان مقداد بویر فرمانده پاسگاه مرزی دشت آزادگان اهل روستای "الگن" بخش چاروسا از توبع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه استوار عبدالله مومنی از شهر ایذه خوزستان دو روز پیش در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع شهید والا مقام مقداد بویر امروز از ساعت ۸ و۳۰ دقیقه از مقابل ساختمان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه آغاز و تا میدان مرکزی این شهر ادامه یافت.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییع در شهر دهدشت به زادگاهش روستای الگن بخش چاروسا منتقل و در آنجا به خاک سپرده می شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: