به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۶۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

خبردنا: محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم شهر خودرو و بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص عملکرد تیم شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من معتقدم ما بازی های خوبی انجام دادیم اما نتایج آن طور که می خواستیم پیش نرفت. البته به نظرم بدشانسی هم آوردیم. تغییر و تحولاتی هم در تیم رخ داد و دوست خوب من سید مهدی رحمتی روی نیمکت نشست. به نظرم اگر خوش شانس بودیم می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

وی در خصوص دیدار تیم پرسپولیس با پاختاکور و شرایط این رقابت گفت: پرسپولیس تیم سابق من است و همیشه هر جا که باشم برایش آرزوی موفقیت دارم. بعد از رفتن برانکو پرسپولیس مشکلات زیادی پیدا کرد اما با حضور یحیی گل محمدی اتفاقات خیلی خوبی در پرسپولیس افتاده و تیم به شرایط خوب و ایده آلی رسیده است. رفاقت و همدلی در پرسپولیس موج می زند و خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است. هر کس که با یحیی کار کرده باشد می داند که چه می گویم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که پرسپولیس جزو ۴ تیم برتر رقابتها در غرب آسیا شده است و حالا هم با حریفی بازی دارد که ما هم با آن رقابت کرده ایم. مطمئناً پاختاکور در حد تیم پرسپولیس نیست و یک سر و گردن از آن بالاتر است ولی نباید فراموش کرد که در این مرحله شرایط فرق می کند و باید هوشیارتر عمل کرد.

خلعتبری ادامه داد: کوچکتر از آن هستم که بخواهم در مورد شرایط بازی با پاختاکور چیزی بگویم اما به عنوان کسی که پیراهن پرسپولیس را پوشیده ام می گویم با این انسجام و آرامش می شود پاختاکور را هم شکست داد و حتی در دیدار بعدی هم پیروز میدان بود. امروز پرسپولیس آبروی فوتبال ایران است و امیدوارم بهترین نمایش را را از این تیم شاهد باشیم.

بازیکن تیم شهر خودرو در خصوص ادامه فعالیتش در این تیم گفت: از قراردادم یک سال دیگر باقی مانده است و خوشبختانه سید مهدی رحمتی هم دوست صمیمی من است و از این حیث مشکلی وجود ندارد. به هر حال باید ببینم شرایط فراهم است یا خیر و قطعاً این هفته در مورد این موضوع تصمیم می گیرم.

نام:
ایمیل:
* نظر: