به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۶۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
یزدان‌پناه تصریح کرد: سه تانکر اکسیژن ساز برای بیمارستان‌های استان شامل شهید جلیل یاسو، امام خمینی (ره) دهدشت و شهید رجایی گچساران خریداری شده است.
خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۵۲ درصد مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت نامطلوبی دارد.

به گزارش"خبردنا"، پرویز یزدان‌پناه در جمع خبرنگاران افزود: در رابطه با بازگشایی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کرونایی اشکالات جدی در مدارس این استان وجود دارد که نیاز به حمایت همه جانبه از جمله والدین دانش آموزان دارد تا اموزش و پرورش بتواند از فضایی که در اختیار دارد به خوبی استفاده کند.

وی اظهارکرد: طی بازدید از ۱۷۸ مدرسه جهت نظارت بر عملکرد مدارس برای مقابله با کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، وضعیت۴۸ درصد مدارس در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطلوب بود و ۵۲ درصد وضعیت نامطلوبی داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۳۵ هزار نمونه از بیماران مشکوک کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته شده است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: سه تانکر اکسیژن ساز برای بیمارستان‌های استان شامل شهید جلیل یاسو، امام خمینی (ره) دهدشت و شهید رجایی گچساران خریداری شده است.

وی ادامه داد: در اطلاع رسانی آمار مبتلایان و فوتی‌های بیماری کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ پنهان کاری نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مردم انتظار داریم در تجمعات حضور پیدا نکنند و از ماسک حتما استفاده کنند تا از انتقال ویروس کرونا پیشگیری شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: