به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
,d افزود: از هیچ تلاشی برای تکمیل و راه اندازی محور‌های مهم دریغ نخواهم کرد.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سر زده از محور ارتباطی دهدشت به چرام از مسئولان امر خواست تلاش کنند در موعد مقرر و هر چه سریعتر تعریض و اصلاح این محور که از مطالبات مهم مردم این دو شهرستان است به پایان برسد.

به گزارش "خبردنا"، حسین کلانتری استاندارکهگیلویه و بویراحمد در بازدید از عملیات چهار خطه قطعه اول و دوم چرام به دهدشت اظهار داشت: این قطعه به طول ۵/ ۴ کیلومتر در دست اقدام بوده که تاکنون با پیشرفت ۷۰ درصد این پروژه جمعاً بالغ بر ۸ میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.

وی افزود: این محور را یکی از محور‌های حادثه خیز دانست که به همت دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت و امروز در خصوص تعریض و اصلاح این جاده کار‌های خوبی انجام گرفته است

استاندار یکی از اولویت‌های مهم دولت در استان را بهسازی، تعریض و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه دانست و خاطر نشان کرد: در دیدار اخیر با وزیر راه و شهرسازی بر توجه ویژه به محور‌های مواصلاتی و استاندارد سازی جاده‌های بین شهری و برون شهری تأکید فراوان شد.

وی اختصاص اعتبار به این محور‌ها برای سرعت بخشی و تسریع در روند اجرای این طرح‌ها را ضروری دانست و افزود: از هیچ تلاشی برای تکمیل و راه اندازی محور‌های مهم دریغ نخواهم کرد.

کلانتری جاده ارتباطی دهدشت به چرام به طول ۱۷ کیلومتر را از اولویت‌های مهم حوزه راه در استان دانست و از مدیران حوزه راه و شهرسازی و راهداری استان خواست هر چه سریعتر نسبت به تکمیل و تحویل این محور مهم اقدام کنند.

حسین کلانتری هدف از تعریض و اصلاح این جاده را کاهش ترافیک، سهولت تردد میان دو شهرستان و کاهش حوادث حوادث در این محور و اتصال سریع محور باباکلان به چرام و جاده اصفهان دانست و گفت: انشالله تلاش خواهد شد که این محور در سریعترین زمان تکمیل و هدیه‌ای از سوی دولت برای مردم این دو شهرستان باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از محور سپیدار باغچه سادات به چرام از عملیات روکش آسفالت به طول ۷ کیلومتر که توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در منطقه باغچه سادات در دست اقدام بود بازدید نمودند.
کلانتری در ادامه این سفر از محور واریانت - آب حیات به طول سه کیلومتر و یک دستگاه پل طویل دره‌ای به طول ۸۰ متر باز دید نمود.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد برآورد این واریانت را بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: براساس بر نامه زمان بندی قرار است تا پایان آذر ماه سالجاری به پایان رسیده و در دهه فجر امسال رسما بهره برداری گردد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
درود امید که قول مدیران به فعل تبدیل گردد
نام:
ایمیل:
* نظر: