به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۶۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار رفع اختلاف اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج با هدف تشریع در روند اجرایی پروژه‌های عمران شهری شد.

خبردنا: " حسین کلانتری " در بازدید از پروژه خیابان 45 متری آیت‌الله ملک حسینی در شهر یاسوج اظهار داشت: این پروژه نزدیک به 40 سال در دولت‌های مختلف در دستور اجرا بوده‌ و اما تاکنون به بهره‌برداری نرسیده‌ است.

وی بر تعامل بین شورای اسلامی شهر و شهرداری یاسوج برای احداث خیابان 45 متری آیت‌الله ملک حسینی شهر یاسوج تاکید کرد و افزود: خیابان 45 متری آیت‌الله ملک حسینی شهر یاسوج پس از 40 سال، تا چند ماه آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

کلانتری با اشاره به لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه‌های عمرانی تا پایان دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: مهمترین کار در تکمیل پروژه خیابان 45 متری آیت‌الله ملک حسینی شهر یاسوج جلب رضایت مالکین است، به نحوی که در انجام این پروژه معارضی وجود نداشته باشد.

وی در ادامه بر ضرورت همکاری شورای شهر یاسوج و شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی در تکمیل و بهره برداری از این پروژه افزود: این طرح یکی از طرح‌های با مزایای بالا به شمار می‌رود، چرا که علاوه بر کاهش بار ترافیک شهری، باعث ایجاد اشتغال، درآمد و ارزش افزوده و رونق شهر خواهد‌شد.

کلانتری ادامه داد: به ثمر نشستن پروژه‌های عمرانی و یا هر کار دیگری برای خدمت به مردم مستلزم همکاری، مساعدت دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردمی است، و دستگاه‌های اجرایی به وظیفه ذاتی خود که همانا خدمت صادقانه به مردم است عمل کنند.

در ادامه نستهن مقدم شهردار یاسوج اظهار داشت: این پروژه قریب به 40 سال است که بلاتکلیف بوده و با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج هم اکنون 90 درصد از معارض محلی آن با مالکان رفع شده است.

وی افزود: این خیابان به طول پنج کیلومتر قرار است در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد و بار ترافیکی را از روی دوش شهر یاسوج بردارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: