به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۶۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
احداث حصار فلزی در میدان هفتم تیر یاسوج چهره این شهر را زشت و نازیبا کرده و انگار اراده‌ای برای تسریع در اجرای پروژه مجتمع تجاری اوقاف وجود ندارد.

خبردنا: مجتمع تجاری که سال‌هاست در حصار دیوار فلزی، در میدان هفتم تیر شهر یاسوج خود را از دید مردم پنهان کرده بود و جرثقیلی غول پیکر بر فراز آن جولان می‌داد، قرار است تا دو ماه دیگر پرده از چهره‌اش کنار برود و از دل آن ساختمانی تجاری و خدماتی نمایان شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، که متولی پروژه مجتمع تجاری خدماتی در میدان هفتم تیر یاسوج است، امروز در حاشیه بازدید استاندار و هیئت همراه از این پروژه اظهار داشت: فاز اول این پروژه شامل سه طبقه پارکینگ با ظرفیت پارک 320 خودرو تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد‌رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نورالله جنتی افزود: هدف از اجرای چنین طرح‌هایی از طرف اوقاف و امور خیریه معرفی صحیح فرهنگ وقف است، و در واقع ما سعی داریم وقف را به سمت خدمات و سرمایه‌گذاری و رونق ببریم.

جنتی خاطرنشان کرد: علاوه بر این پارکینگ زمین موقوفه دیگری را جنب ورزشگاه تختی یاسوج، جهت استفاده پارکینگ و رفاه حال شهروندان در اختیار شهرداری قرار داده‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: با توجه به بضاعت کم تلاش کرده تا این طرح بعد از سال‌ها اکنون شاهد رشد فیزیکی مطلوب باشد، که برای ادامه کار نیازمند تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان هستیم.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این بازدید با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این پروژه در حل مشکلات ترافیکی و پارک شهر یاسوج نقش موثری ایجاد می‌کند، اظهار داشت: این طرح علاوه بر حل دغدغه ترافیک و رفع مشکلات نبود پارکینگ در مرکز شهر، باعث زیباتر شدن چهره و سیمای شهر خواهد‌شد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان گفت: یکی از مشکلات اساسی شهر یاسوج موضوع ترافیک و پارکینگ است، و شهروندان به مراجعه به شهر دغدغه امنیت خودروهای خود را داشتند، که با بهره‌برداری از این پروژه چنین دغدغه‌هایی تا حد زیادی رفع خواهد‌شد.

کلانتری در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در پیشرفت پروژه‌های عمرانی از طرف دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان تصریح کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد خدمات خود را نسبت به چنین پروژه‌هایی دریغ کند، و همه سعی کنند در سایه تعامل و همکاری با پیشرفت و بهره‌برداری این پروژه‌ها به مردم دلگرمی و خدمت صادقانه تقدیم کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: