به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۷۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

استیلى: شکست النصر پاسخی به ظلم AFC و محرومیت آل‌کثیر بود/ پرسپولیس غیرت ایرانى را به تصویر کشید

سرمربی پیشین پرسپولیس با تبریک صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: گل‌محمدی در سخت‌ترین شرایط به فینال رسیدند.

به گزارش خبردنا، حمید استیلی درباره برتری پرسپولیس برابر النصر عربستان و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس گام به گام در هر بازی نمایش بهتری داشت و پیشرفت این تیم کاملا محسوس بود. این تیم با شایستگی یک به یک حریفان قدرتمندش را شکست داد و به این مرحله رسید. محرومیت آل کثیر به خاطر شادی گلی که در لیگ هم بارها انجام داده ظلم بزرگی بود که AFC در حق پرسپولیس انجام داد. سابقه ندارد که چند ساعت قبل از بازی چنین تصمیمی گرفته شود و تمرکز یک تیم را به هم بزنند اما بچه‌ها با تعصب و غیرت بیشتری به زمین رفتند و پاسخ AFC و این محرومیت ناجوانمردانه را دادند.

وی ادامه داد: پرسپولیس برای دومین بار به فینال آسیا رسید و این موفقیت اتفاقی نیست. تیمی که به بردن عادت کرده شخصیت برنده دارد، در 7 مسابقه فقط دو گل آن هم از روی نقطه پنالتی دریافت می‌کند و با محرومیت بهترین گلزن خودش باز هم حریف قدرتمند عربستانی را شکست می‌دهد. پرسپولیس شایستگی خودش را ثابت کرده و یک ملت را با این موفقیت بزرگ خوشحال کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس در این بازی غیرت ایرانی را به تصویر کشید و بچه‌ها با فشار زیاد مسابقه بدون اشتباه به هدف خودشان رسیدند و در ضربات پنالتی هم به بهترین شکل توپ‌ها را به گل تبدیل کردند. به همه بچه‌های تیم، کادرفنی و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم با پیروزی در فینال هم بتوانند این موفقیت را با رسیدن به قهرمانی تکمیل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: