به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۷۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
صالحی‌نیا افزود: اختصاص اعتبار در قالب کمک‌های بلاعوض برای تامین زیرساخت مورد نیاز شهرک‌ها و هدف گذاری بازگشت به چرخه تولید واحدهای تعطیل از 25 واحد به 32 را در دستور کار قرار می‌دهیم.

خبردنا؛ نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با اشاره به اینکه 76 واحد صنعتی در شهرک‌های یاسوج تعطیل است، گفت: از این تعداد 27 واحد قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند.

به گزارش "خبردنا"، مهدی روشنفکر در نشست با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار داشت: 232 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی یاسوج، امیرآباد، مارگون و دلی بجک بهره برداری شده که از این تعداد 76 واحد تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های انجام شده 27 واحد قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند، عنوان کرد: با پیگیری و تلاش کارگروه رفع موانع تولید تاکنون 3 واحد به چرخه تولید بازگشته که انتظار می‌رود مابقی نیز تا پایان دولت تعیین تکلیف شوند.

روشنفکر از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست نسبت به احصاء مشکلات واحدهای راکد از طریق شهرک‌ صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنند و در مجموع به یک بسته پیشنهادی برای رفع مشکل این واحدها برسند.

وی ادامه داد: برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی 92 هزار میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیاز بوده که امیدوارم در این زمینه نیز تدبیری اندیشیده شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این نشست گفت: راه اندازی 25 واحد صنعتی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار بوده که تاکنون 12 مورد محقق شده است.

محسن صالحی‌نیا افزود: اختصاص اعتبار در قالب کمک‌های بلاعوض برای تامین زیرساخت مورد نیاز شهرک‌ها و هدف گذاری بازگشت به چرخه تولید واحدهای تعطیل از 25 واحد به 32 را در دستور کار قرار می‌دهیم.

در این نشست مقرر شد در آینده‌ای نزدیک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی بویراحمد و واحدهای تعطیل شده، به یاسوج سفر کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: