به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛
دکتر یزدان پناه افزود: خواه ناخواه بیماری کرونا دامنگیر دنیا شده است و در ایران نیز این موضوع به عنوان بحران بزرگ و صدمات بی‌شماری را از لحاظ اقتصادی و مناسبات اجتماعی وارد کرده است.

خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مرگ 3 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: تعداد قربانیان کووید 19 در استان 750 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد به 146 نفر رسیده است.

به گزارش"خبردنا"، پرویز یزدان‌پناه اظهار داشت: هم اکنون 277 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 124 نفر مبتلای قطعی بوده که از این تعداد 17 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. 

وی از بهبودی 8 هزار و 107 بیمار کرونایی از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و گفت: در صورت بی‌توجهی مردم به هشدارها و توصیه‌های بهداشتی در روزهای آینده به مرحله خطرناک قرمز کرونایی وارد می‌شویم و در این صورت مجبور به اجرایی کردن محدودیت‌های گذشته هستیم.

دکتر یزدان پناه افزود: خواه ناخواه بیماری کرونا دامنگیر دنیا شده است و در ایران نیز این موضوع به عنوان بحران بزرگ و صدمات بی‌شماری را از لحاظ اقتصادی و مناسبات اجتماعی وارد کرده است و قطع یقین مدت زمان زیادی این بیماری فعال خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: بهترین کار این است که با درک شرایط موجود با رعایت موازین بهداشتی، زندگی در شرایط جدید کرونایی را به عنوان فرهنگ و الگوی جدید زندگی بپذیریم و با آن کنار بیاییم و نگذاریم که بیشتر از این صدمات جانی و اقتصادی گریبانگیر خانواده‌ها شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: