به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۷۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

خبردنا: ایزد سیف‌الله‌پور در خصوص مذاکره و توافق استقلالی‌ها با محمود فکری اظهار داشت: باشگاه نساجی در نیمه دوم سال با محمود فکری قرارداد یک و نیم ساله امضا کرد و در پایان فصل هم این قرارداد را تمدید کرد. استقلال برای جذب فکری از وی دعوت کرد. در زمانی که این دعوت انجام شد، حدادیان و امیری به وی اعلام کردند که اگر استقلال تمایل به جذب وی دارد، باید رضایت نساجی را بگیرد. فکری هم این موضوع را می‌دانست که این اتفاق باید رخ دهد، اما چنین اقدامی صورت نگرفت.

وی ادامه داد: فکری در ابتدای کار و پیش از شروع مسابقات امسال بیش از 35 درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده است. سال گذشته اکثر بازیکنان ما قرارداد یک ساله داشتند و امسال حدود 25 بازیکن جدید به بدنه تیم ما اضافه شده است. تمام این بازیکنان را فکری جذب کرد. تشکر می‌کنم از فکری که تیم بسیار خوبی برای نساجی بست که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. استقلال اقدامی غیرقانونی انجام داده و طبق قرارداد هم اگر فکری می‌خواهد از نساجی برود، باید رضایتنامه می‌گرفت. در بند قرارداد فکری آمده که اگر می‌خواهد از نساجی برود باید 5 برابر مبلغ قراردادش را به باشگاه پرداخت کند.

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: چطور استقلال با این قدمت توجهی به رضایت نساجی نمی‌کند و مربی موفق ما را در حالی که روی وی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم از ما جدا می‌کند؟ ما دو روز دیگر باید عازم اردوی کیش شویم و در آستانه بازی با ذوب‌آهن سرمربی خود را از دست دادیم. طرف حساب ما فکری نیست و استقلال باید رضایت سرمربی ما را بگیرد. مگر رضایت ما گرفته شده و با استعفای فکری موافقت کرده‌ایم؟ ما هنوز مربی خود را انتخاب نکرده‌ایم و سرمربی ما هنوز محمود فکری است. اگر هم استقلال می‌خواهد از سرمربی ما استفاده کند، باید باشگاه نساجی را راضی کند.

سیف‌الله‌پور در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم خاطر نشان کرد: این اتفاق سال گذشته برای سرلک و جعفری موقع انتقال به پدیده رخ داد و جریمه سنگینی شامل حال آنها شد. خواهش می‌کنم استقلال حواسش باشد که نساجی هنوز رضایت نداده و با استعفای فکری هم موافقت نکرده است. معاون حقوقی ما پیگیر این موضوع خواهد بود و امیدوارم این اتفاق با حضور فکری در تمرینات فردای ما ختم به خیر شود. اگر تمایل به رفتن هم دارد، استقلال باید نساجی را راضی کند. فکری و دستیارانش همگی با هم رفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: