به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۸۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
سردار عدل هاشمی پور خبرداد:‌
رئیس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر گفت: به همت سازمان اقتصادی کوثر کارخانه آرد و نشاسته یاسوج با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر به چرخه تولید بازمی گردد.

به گزارش خبردنا، رئیس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر در بازدید از کارخانه آرد و نشاسته یاسوج گفت: بازدید از طرح‌های اقتصادی در نقاط مختلف کشور از جمله برنامه‌های این سازمان است.

" عدل هاشمی پور " افزود: این کارخانه سرمایه ارزشمندی است که متاسفانه به دلایل مختلف مورد بی مهری قرار گرفته است.

 هاشمی‌پور با اشاره به مصوبات جلسه مشترک با استاندار، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل غله و اعضای هیات مدیره شرکت پیشگامان به منظور رفع مشکل این کارخانه افزود: در این جلسه مصوب شد تجهیزات این کارخانه تعمیرات اساسی (اورهال) شود.

وی ادامه داد: یکی ازخطوط تولیدی این کارخانه که به صورت راکد مانده قرار است به چرخه تولید برگردد که حمایت استاندار را می‌طلبد.

وی از حمایت استاندار و پرداخت تسهیلات به این مجموعه خبر داد و بیان کرد: با وجود این حمایت‌ها قرارِ فروش این کارخانه توسط سازمان اقتصادی کوثر، منتفی شد.

رئیس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به اینکه این کارخانه در منطقه محروم واقع شده است گفت: در بازدید از این کارخانه تصمیم گرفته شد برای اشتغال جوانان این منطقه کارخانه دوباره راه‌اندازی شود.

 هاشمی‌پور افزود: با راه‌اندازی کامل این واحد تولیدی علاوه بر کارکنان فعلی بیش از ۲۰۰ نفر دیگر هم مشغول به کار می‌شوند.

وی به بازدید از طرح‌های دیگر هم اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها طرح توسعه گنجه ای، طرح پرورش مرغ مادر در سرفاریاب و جوجه یک روزه در شهرستان کهگیلویه که راکد مانده بود بررسی و دوباره وارد چرخه تولید شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: