به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۸۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد؛
بالش زر تصریح کرد: با توجه به موقعیت محل تصادف و همچنین اظهارات ضد و نقیض راننده خودرو و نظریه افسر کارشناس پلیس راه در صحنه و برابر اعلام پلیس راه مشخص شد که تصادف ساختگی می باشد.
خبردنا؛ رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف یک فقره پرونده منجر به قتل و دستگیری قاتل در این استان خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، سرهنگ سعید بالش زر در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو منجر به فوت در یکی از روستاهای بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی بخش لوداب به همراه مأموران پلیس راه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی اظهارکرد: در بررسی مأموران مشخص شد که یک دستگاه خودروی پیکان به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده که متاسفانه در این حادثه هر دو سرنشین خودرو که همسر و فرزند راننده خودروی مذکور بودند به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و بنا به اظهارات راننده، خودرو به علت نداشتن ترمز واژگون شده و راننده در حین واژگونی خود را از خودرو به سمت بیرون پرتاب کرده و همسر و فرزند به همراه خودرو به ته دره پرتاب شده اند.

بالش زر تصریح کرد: با توجه به موقعیت محل تصادف و همچنین اظهارات ضد و نقیض راننده خودرو و نظریه افسر کارشناس پلیس راه در صحنه و برابر اعلام پلیس راه مشخص شد که تصادف ساختگی می باشد، بنابراین بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جهت بررسی موضوع اکیپی متشکل از کارآگاهان اداره آگاهی استان، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، به همراه تعدادی از کارشناسان تصادفات و راننده خودرو در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: متهم پس از حضور در محل حادثه به اداره آگاهی استان دلالت داده شد و در بازجویی‌های اولیه اظهارکرد: در روز حادثه همسر و فرزند خردسال را سوار بر خودرو نمودم و با صحنه سازی و تصادف ساختگی در سه کیلومتری بیرون از روستا خودرو را از کوه‌ها به سمت دره ها هدایت نمودم و خودم را از خودرو پایین انداختم، که با توجه به شدت جراحات و صدمات وارده بر اثر تصادف دو نفر در دم فوت نمودند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی عنوان کرد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
الله نمارک و ای پیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
لعنت الله
لودابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
خدا لعنتش کنه،ملعون خبیث وکثیف را،
نام:
ایمیل:
* نظر: