به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۸۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
با پیگیری های نماینده بویراحمد و دنا:
مجموعه ورزشی «چیتاب» مرکز بخش کبگیان شهرستان بویراحمد بعد از ۲۰ سال بلااستفاده مانده که درست مصداق بی توجهی به بیت المال و ورزش است.

خبردنا: 20 سال پیش مجموعه ورزشی در چیتاب مرکز بخش کبگیان واقع در 35 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده که هنوز بلاتکلیف مانده و مجموعه اداری آن دیگر فرسوده شده است.

ساختمان اداری و حصار مجموعه ورزشی چیتاب احداث شد ولی به دلیل اجرای چمن، در 20 سال اخیر از این مجموعه ورزشی حتی یک روز استفاده نشده در حالی جوانان روستا برای انجام فعالیت‌های ورزشی مجبور به سفر به یاسوج هستند.

یکی از اهالی بخش کبگیان می‌گوید: 20 سال از اهدای زمین توسط مردم و احداث مجموعه ورزشی می‌گذرد ولی تاکنون یک توپ در این زمین پرتاب نشده و عمر ساختمان اداری آن نیز تمام شده است.

پور مظفر از بی توجهی و بی مهری مسئولان به ورزش در این بخش ابراز گلایه کرد و افزود: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر برای راه اندازی نمایندگی اداره ورزش و جوانان در بخش کبگیان تدبیری کنند.

مهدی روایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و پیگیری نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بزودی عملیات اجرایی چمن مصنوعی فوتبال در بخش کبگیان آغاز می‌شود./تسنیم

وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران , وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران , وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران , وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران ,

 

نام:
ایمیل:
* نظر: