به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۸۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

خبردنا: پس از نرجس خانعلی زاده که نخستین پرستار شهید کرونا لقب گرفت، خبرهای حکایت از درگذشت دو دوست و همکار نرجس خانعلی‌زاده دارد.

نرجس خانعلی زاده ابتدا در اورژانس بیمارستان امام خمینی تهران دوران آموزشی خود را می‌گذراند و سپس به بیمارستان‌های گیلان منتقل شد و در اسفند ماه در اثر کرونا جان خود را از دست داد؛ و آخرین دوست از این سه یار، محبوبه خداوردی پرستار مهربان پرتلاش و فداکار اورژانس بیمارستان امام خمینی ۲۶مهر ۹۹ در اثر کرونا جان باخت و به دوستان خود پیوست.

(تصاویر) قابی تکان‌دهنده از سه پرستار که براثر کرونا جان باختند

محبوبه خداوردی پرستار مهربان پرتلاش و فداکار اورژانس بیمارستان امام خمینی ۲۶ مهر ۹۹ بر اثر کرونا جان باخت و به دوستان خود پیوست.

(تصاویر) قابی تکان‌دهنده از سه پرستار که براثر کرونا جان باختند

نرجس خانعلی‌زاده در سال ۱۳۷۴ در کلاچای، شهرستان رودسر متولد شد. او پس از پایان تحصیلات، طرح پرستاری خود را در بیمارستان امام خمینی تهران سپری کرد[۷] و به‌عنوان پرستار در بخش اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان مشغول به خدمت بود.

نرجس خانعلی‌زاده، ۴ اسفند ۱۳۹۸ در پی شیوع گستردهٔ ویروس کرونا در ایران، با عوارض مشابه ابتلا به ویروس کرونا، در حین رسیدگی به بیماران در محل کار خود از حال رفت و به زمین افتاد. وی به دلیل عوارض ریوی و تنگی نفس در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد. نرجس خانعلی‌زاده در بعدازظهر روز ۶ اسفند ۱۳۹۸ در بیمارستان میلاد لاهیجان درگذشت.

نخستین بار دوست نرجس تصویر او را هنگام انتقال به آی سیو منتشر کرد. نرخس خانعلی زاده هنگام فوت بیست و پنج سال داشت. 

(تصاویر) قابی تکان‌دهنده از سه پرستار که براثر کرونا جان باختند

 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: