به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۸۸۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
موحد:
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به روند وضعیت استیضاح رئیس جمهور گفت: در بحث استیضاح رئیس جمهور، بنده در مجلس طرح را امضاء کرده و روی امضا خودم هستم.

به گزارش خبردنا به نقل زا برخی رسانه ها، " سید محمد موحد " در خصوص  روند بحث استیضاح رئیس جمهور و جایگزینی اسحاق جهانگیری گفت: نباید این فرضیه را فعلا دنبال کرد، باید ببینیم که شرایط کشور چه وضعیتی است و تا کجا پیش خواهد رفت.

وی گفت: ممکن است شرایطی پیش بیایید که مصالح کشور چیز دیگری را ایجاب کند که فعلا شرایط به زمان آینده بستگی خواهد داشت که فعلا نمی توان اظهار نظری کرد.

دولت باید پای کار باشد

این نماینده کنونی مجلس یازدهم شورای اسلامی درباره عملکرد ضعیف دولت و راه برون رفت از آن اظهارداشت: مشکلات ابعاد مختلفی دارد که آنچه با آن دست و پنجه نرم می کنند بحث مسائل اقتصادی است که همه مجموعه دولت و حاکمیت باید پای کار باشند و برای خروج از وضعیت موجود تلاش و تحرک ویژه ای را انجام دهند.

چاره اساسی برای مردم

موحد افزود: بنابراین باید مردم را از این وضعیتی که غیر قابل تحمل است نجات دهنده چرا که شرایط بسیار شرایط حادی برای اقشار آسیب پذر است و بنده هم بر این باور هستیم که با این بسته های حمایتی مشکل حل نخواهد شد.

وی گفت: شما یک بسته ای هم کمک کنید چه گرهی از مشکل مردم باز می شود چه کاری از مصائب مردم باز می شود لذا متعقدیم باید چاره ای اساسی در این حوزه صورت گیرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی در خصوص نوع کمک مجلس به دولت گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه باید تمام قدپای کار باشند تا گرهی از مشکلات باز شود و من احساس می کنم که این معضل متعلق به همه کشور است و باید دست به دست هم دهیم تا این مشکلات خروج کنیم.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
1
با جود نفرتی که به روحانی دارم ولی حیف روحانی که توبخواهی استیضاحش کنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
1
جهنم بي. اسامي رو تو سايت الف ببينيد. اثري از شما نيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
خاک تو سر روحانی
نام:
ایمیل:
* نظر: