به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۹۰۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونای استان به ۱۸۳ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

به گزارش خبردنا: "پرویز یزدانپناه" با اشاره به افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون ۳۳۳ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۶۰ نفر مبتلای قطعی و ۲۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۹۸۷۶ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۲۷۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه، بیشترین موارد مربوط به کهگیلویه، بویراحمد، گچساران و چرام است.

یزدانپناه ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها از مهمترین توصیه های ما به مردم است.

وی تاکید کرد: امیدواریم مردم استان با عمل به توصیه ها از مسافرت به استان های همجوار که در وضعیت قرمز و یا هشدار قرار دارند، خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: همچنین مردم باید از حضور در اماکن شلوغ و سربسته و یا در مکانهایی که احتمال آلودگی وجود دارد مانند موسسات پزشکی، مطب ها و بیمارستان ها بجز در موارد ضروری پرهیز کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: