به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۹۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

خبردنا: ساعاتی پیش، " مهندس عزیز فیلی " معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در روز پنجم آذرماه 1396 با امضای " دکتر رحمانی فضلی" وزیر کشور در این مسوولیت به کار گمارده شده بود بعد از 2 سال و 10 ماه به کار خود در این استان پایان داد.

به گزارش خبردنا، اگرچه از " دکتر عیسی شهامت " مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد بعنوان جایگزین " مهندس فیلی " یاد می شد اما امروز این اتفاق رخ نداد و باید منتظر روزهای آینده برای مشخص شدن معاون عمرانی جدید استان بود.

در زمان انتشار خبر، آئین تکریم " مهندس فیلی " توسط " دکتر کلانتری " استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی در حال انجام و قراراست ساعاتی دیگر در سالن شماره یک استانداری استان بطور رسمی، جلسه تکریم این معاون سابق عمرانی استاندار برگزار شود.

" مهندس عزیز فیلی "  فارغ‌التحصیل عمران از دانشگاه علم و صنعت می باشد و در ابتدا به استخدام راه و ترابری درآمده است.

وی از رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کار خود را آغاز کرده و سابقه مدیرکلی راه و ترابری استان ایلام را هم در کارنامه داشته است.

فیلی که در همه دولت‌ها از کارگزاران گرفته تا اصلاحات و سپس دولت عدالت و اکنون دولت موسوم به تدبیر و امید حضور داشته در مقطعی معاون عمرانی استاندار ایلام بوده و از سال 82 تا 84 معاون عمرانی استاندار چهارمحال را در کارنامه دارد.

وی در برهه‌ای نیز مدیرکل نگهداری راه‌های کشور در وزارت راه بوده و از سال 94 تا 96 هم معاون عمرانی استاندار مرکزی و اکنون نیز معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.

گفته می شود " مهندس فیلی " به وزارت راه و شهرسازی خواهد رفت.

خبردنا نیز به نوبه خود از تمام تلاش های مهندس فیلی در مدت مسولیت شان در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و امیدست همواره موفق و منصور باشند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
2
با سلام مهندس فیلی انسانی متواضع و خدومی بود برای این استان و همیشه دنبال کار بود نه نام
نام:
ایمیل:
* نظر: