به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۹۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ؛
حسین کلانتری یادآوری کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان پیشرو در زمینه راه اندازی این مرکز است.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه کم کاری و قصور از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست، گفت: برای حل مشکلات پیش روی واحد‌های تولیدی استان، باید نمایندگان تمامی دستگاه‌های متولی با اختیار تام در کنار هم تصمیم بگیرند.

به گزارش"خبردنا"، حسین کلانتری افزود: برای فراهم کردن زمینه حضور دستگاه‌ها دز کنار هم، مرکز فوریت‌های شبانه روزی بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذار استان ایجاد و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد:جای خالی این مرکز و راه اندازی آن احساس می‌شد تا موانع سد راه واحد‌های تولیدی استان در اسرع وقت و در مرکزی با حضور همه دستگاه‌های متولی مرتفع شوند.

حسین کلانتری یادآوری کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان پیشرو در زمینه راه اندازی این مرکز است.

به گفته کلانتری، نمایندگان دستگاه‌های متولی به صورت شبانه روزی با اختیار تام در این مرکز حضور دارند و پاسخگوی مشکلات سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی هستند.

حسین کلانتری ادامه داد: در این مرکز مشکلات واحد‌های تولیدی نیمه فعال یا فعال به فوریت بررسی و پس از ۴۸ ساعت برطرف می‌شود.

وی اضافه کرد: واحد‌های تولیدی مشکلات خود را به این مرکز منعکس می‌کنند و به سرعت برای رفع مشکل آن‌ها اقدام می‌شود.

کلانتری رفع موانع تولید، حل مشکلات و جذب سرمایه گذاران را از مهمترین اولویت‌های حال حاضر استان خواند و افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها برای رونق تولید و فعالیت کسب و کار استفاده کرد.

استاندار ادامه داد: مدیران باید جهادی عمل کنند و کم کاری و قصور از هیچکس پذیرفته نمی‌شود و با مدیری که در این راه سنگ اندازی یا کاهلی کند برخورد می‌شود.

حسین کلانتری تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان باید برای تسهیل، رونق تولید و کمک به سرمایه گذاران و تولید کنندگان پای کار باشند و برای رسیدن به هدف مهم این مرکز شبانه روزی و رفع مشکلات تولیدکنندگان فعال باشند.

سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی مشکل دار می‌توانند به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته از طریق شماره تلفن و سامانه ۳۳۳۳۹۰۱۸ پیگیر مشکلات و موانع سد راه خود باشند.

تولید کنندگان و سرمایه گذاران کاغذ بازی و پاسکاری در میان دستگاه‌های مختلف برای گرفتن استعلام و مجوز‌های لازم‌را زمان گیر و خسته کننده می‌دانند و همواره از این روند طولانی شکایت داشته اند و به نظر می‌رسد با ایجاد این‌مرکز بخش بزرگی از این مشکلات‌برطرف خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: