به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۹۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
مدیرکل کار تاکید کرد:‌
با شیوع بیماری کرونا و تاکید بر محدودیت تردد و تجمع، محدودیت هایی برای فعالیت های کاری و اقتصادی درنظر گرفته شد، یکی از اقدامات برای کاهش تجمع و پیشگیری از شیوع کرونا دورکاری بوده که در ادارات دولتی و بنگاه های اقتصادی اجرا شده است.

خبردنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دورکاری کارمندان یکی از سیاستهای ستاد ملی کرونا برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا است.

به گزارش ارسالی به خبردنا، " پروانه نیک مرام " با بیان اینکه دورکاری یکی از حداقل اقداماتی است که دولت برای کاهش خطرات کرونا در پیش گرفته است، افزود: در این تصمیم گفته نشده که فقط کارمند رسمی می تواند دور کاری برود و کارمندان قراردادی یا شرکتی نمی توانند دورکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه دورکاری کار روزانه محسوب می شود،خاطرنشان کرد: به عقیده من و بر اساس این تصمیم ستاد کرونا همه کارمندان از جمله نیروهای شرکتی، نیروهای رسمی و قراردادی می توانند از دورکاری کارمندان استفاده کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دورکاری به دلیل کرونا نمی‌تواند عاملی برای کاهش دستمزد باشد، اظهارداشت: نیروهای شرکتی که دور کاری می روند، نباید از حقوق آنها کسر شود، کسر از حقوق به خاطر دورکاری در شرایط کرونایی خلاف قانون است.

نیک مرام گفت: نیروهای شرکتی زیر نظر پیمانکار به دور کاری می روند، لذا خلاف قانون است که حقوق آن روز را پرداخت نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: