به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۹۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
شهرداری سی‌سخت در یکی از اقدامات خود نهضت سنگ فرش و پیاده‌رو سازی شهر سی‌سخت را با برنامه مدون آغاز کرد که این مهم نقش بسزایی در زیبا سازی مبلمان شهری دارد.

به گزارش "خبردنا": شهر توریستی سی‌سخت در جنوب‌ غربی کشور و آرمیده در دل دنای همیشه سرفراز شهری با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالای گردشگری است که در صورت توجه هر چه بیشتر مسوولان و همیاری مردم و کنار گذاشتن برخی اختلافات محلی برای ایجاد درآمد هر چه بیشتر نسل جوان این شهر در آینده خواهد بود.

شهری که از زیبایی‌های طبیعی هیچ کم ندارد و هر آن چه که لازم بوده خداوند به این شهر و مردم آن عطا کرده است.

اما در سال‌های گذشته آن چه که موجب عقب گرد و عدم توسعه شهر سی‌سخت شد اختلافاتی بود که ضربه بسیاری به سی‌سخت وارد کرد و اکنون از زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری و جذب و جلب توریست آن چه که لازم است حتی به صورت حداقلی در خود ندارد.

در این بین هر چند که همه وظیفه کمک به رشد صنعت گردشگری و توریسم بر عهده شهرداری نیست و شهرداری بیش از هر چیز وظیفه خدمات‌دهی به مردم خود شهر را با توجه به بضاعت اندک خود دارد اما اگر در سال‌های گذشته به جای درگیری‌های بی‌حاصل به رشد و توسعه زیرساخت‌های شهری توجه می‌شد اکنون سی‌سخت بیش از زمان کنونی در مدار توسعه قرار می‌گرفت.

خوشبختانه در طول یکی دو سال اخیر تفکری فراتر از حاشیه سازی و حاشیه‌پردازی و همراه و همگام با مردم در بدنه شهرداری شهر سی‌سخت رسوخ کرده و علی فرد نیرویی با تجربه از قرارگاه خاتم‌الانبیا سکان شهر سی‌سخت را که زخم‌های بسیاری از حاشیه بر تن داشت به دست گرفت.

شهرداری شهر سی‌سخت از زمان حضور علی فرد به این مجموعه و به دست گرفتن زمام امور شهری تا کنون روند رو به رشدی را پیش گرفته و از همان روز اول ورود شهردار جدید، کارکنان شهرداری برای پرداخت حقوق و مزایای خود تاکنون مشکلی نداشته‌اند و همچنین از مدیریت خلاق و اخلاق‌مدار شهردار خود راضی و خرسند هستند.

شهردار جدید با تفکر جهادی و عملیاتی که برگرفته از تفکر قرارگاهی است علاوه بر مدیریت دقیق و با برنامه با تمامی کارکنان خود به عنوان یک دوست و برادر می‌نگرد همان تفکری که در سال‌های ابتدایی انقلاب در نیروهای جهاد سازندگی ساری و جاری بود.

فرد علاوه بر ساماندهی مجموعه شهرداری در بحث زیبا سازی و مبلمان شهری هم حرفی برای گفتن دارد و از همان ابتدا با ایجاد پیست دوچرخه سواری و پیاده روی نشان داد که علاقه فراوانی به تحول و اصلاح دارد.

شهرداری سی‌سخت در یکی از اقدامات خود نهضت سنگ فرش و پیاده‌رو سازی شهر سی‌سخت را با برنامه مدون آغاز کرد که این مهم نقش بسزایی در زیبا سازی مبلمان شهری دارد.

از اقدامات عملیاتی دیگر علی فرد، زیبا سازی بستر میدان‌های شهر و نور پردازی آنها انجام دیوار نگاره‌های زیبا در سطح شهر شامل طرح‌های رئال منظره،خط،چهره نقاشی با طرح کلاسیک با طرح مدرن، نقاشی با طرح گرافیکی و گرافیستی و نقاشی طرح سنتی که شامل برجسته کردن سلایق و تفکرات مردم گذشته و حال بوده و این اقدام نقش بسزایی در زیبا سازی و چشم انداز شهری دارد.

راه اندازی کارخانه شن و ماسه که سالها راکد مانده بود، راه اندازی پمپ گاز که در دوره بالا رفتن یکباره قیمت بنزین لازمه شهروندان شهر سی‌سخت بود و استارت پروژه جاده گردشگری سلامت گوشه‌ای از اقدامات شهردار تلاشگر این روزهای شهر سی‌سخت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: