به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۰۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
وعده ایجاد پد بالگرد اورژانس در لوداب به دلیل بی‌توجهی مسوولان و البته کم لطفی مردم بی‌سرانجام مانده است.

به گزارش "خبردنا": امروزه با افزایش خدمات بالگردی به ویژه در مناطق کوهستانی و غیر هموار منطقه لوداب، نیاز به ایجاد محل‌های فرود امن در این مناطق نیز افزایش یافته است.

شرایط خاص این منطقه به ویژه در فصل زمستان به دلیل عدم شناسایی محل فرود در شرایط برفی و بارانی، بالگرد را جهت نشست و برخاست در محلی مناسب با مشکلات پیچیده مواجه ساخته است.

در حالیکه قرار بود اولین پد بالگرد استان در لوداب ساخته شود بعلت عدم همکاری مردم در واگذاری زمین و بی توجهی برخی مسؤلان، بالگرد اورژانس باید در یک زمین خاکی و غیر هموار مستقر و آماده انتقال بیماران اورژانسی به بیمارستان شود،که این عامل ممکن است بهایی به اندازه درخطر افتادن جان یک انسان داشته باشد.

با پیگیری جدی ریاست اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد و مسول اورژانس هوایی استان، اولین اقدامات مورد نیاز برای احداث اولین پد بالگرد استان در لوداب برداشته شد ولی متاسفانه به علت عدم همکاری سایر مسولان و البته عدم همراهی مردم در اهدای زمین صاف و هموار، این مهم همچنان بی نتیجه مانده است.

امید است که مسولان مربوطه و مردم خیرخواه لوداب کمر همت بسته و دیگر شاهد دیر رسیدن و یا نبود مکان مناسب برای نشستن بالگرد اورژانس نباشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: