به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۰۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

خبردنا: زندانیان هم بخشی از شهروندان تهرانی هستند که ارائه برخی خدمات ورزشی به آنها می تواند آثار مثبت روحی، فرهنگی و سلامتی بسیاری به دنبال داشته باشد. این موضوع در نشست مشترک مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیر ندامتگاه تهران بزرگ مطرح و مقرر شد گام هایی در جهت کمک به ورزش زندانیان برداشته شود.

در این نشست که همراه با بازدید "امیر محسنی" مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان ورزش از ندامتگاه تهران بزرگ انجام شد، پیشنهاد تشکیل کمپینی انسان دوستانه برای جمع آوری کمک ها جهت تهیه یکهزار جفت کفش ورزشی برای زندانیان به همراه ارائه برخی خدمات ورزشی از جمله برگزاری مسابقات ورزشی در محیط ندامتگاه از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران مطرح شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به تدابیر و رهنمودهای شهردار تهران در توجه به زمینه سازی برای مشارکت و حضور گروه های مختلف شهروندان همچون زندانیان در فعالیت های ورزشی افزود: "تهران ، شهری برای همه" به عنوان شعار و سیاست محوری فعالیت های دوره فعلی مدیریت شهری دنبال و برای تحقق آن تلاش می شود که با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری، اقداماتی در توجه به ورزش زندانیان خواهیم داشت.

"اصغر فتحی" مدیر ندامتگاه تهران بزرگ نیز در این بازدید گزارشی از وضعیت خدمات فرهنگی و ورزشی ارائه شده به زندانیان در اندرزگاه های مختلف این ندامتگاه ارائه داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: