به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۰۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
یزدانپناه تشریح کرد:
وی عنوان کرد: تعداد کل بهبودیافتگان کرونایی استان ۱۱هزار و ۴۰۰ نفر است.
خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: وضعیت کرونایی۳ شهرستان کهگیلویه، بویراحمد و گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکی شد.

به گزارش"خبردنا"؛ دکتر پرویز یزدانپناه در ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: طبق آخرین آمار وضعیت کرونا در استان، تعداد ۴۰۹ بیمار در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۶ نفر کرونای قطعی و ۱۸ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد بیماران کرونایی بستری در ییمارستان‌ها از سقف ۴۰۰ نفر گذشته است و روزانه به طور متوسط بین ۳۰ تا ۴۰ نفر به تعداد بیماران کرونایی استان افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه روز گذشته ۳ نفر فوتی داشتیم عنوان کرد: تعداد کل بهبودیافتگان کرونایی استان ۱۱هزار و ۴۰۰ نفر است.

یزدان پناه اظهار کرد: روز گذشته ۴۵۳ نمونه از آزمایشگاه سلولی-مولکولی یاسوج دریافت کردیم که حدود ۶۳ درصد موارد یعنی ۲۸۰ مورد مثبت گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین موارد مثبت گزارش شده مربوط به شهرستان بویراحمد با ۱۲۹ مورد گزارش شده است، خاطرنشان کرد: تعداد موارد مثبت در شهرستان کهگیلویه ۵۰ مورد، چرام ۴۰ مورد، گچساران ۲۸ مورد، دنا ۲۵ مورد، باشت ۱۰ مورد و لنده ۴ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران در وضعیت مشکی، شهرستان‌های چرام، لنده و باشت در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بهمئی و دنا در وضعیت زرد قرار دارند.
 
یزدان پناه تاکید کرد: میزان مراجعات به بیمارستان‌های استان به ۱۱۵۰ مورد در روز رسیده است که نسبت به ۳ ماه گذشته ۲.۵ برابر شده است که وضعیتی نگران کننده است و درصورت عدم رعایت پروتکل‌ها و عدم اعمال محدودیت‌ها امکان پر شدن ظرفیت بیمارستان‌ها طی روز‌های آینده در استان شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: