به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۰۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
راهزادی خبرداد:‌
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از حذف تمامی خدمات این شرکت به صورت حضوری به مشترکین خود در روزهای آینده خبرداد.

به گزارش خبردنا، " داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق دولت الکترونیک و حذف مراجعه حضوری، تمامی خدمات مورد نیاز مشترکین را از طریق اپلیکشن " برق من " انجام خواهد داد.

وی افزود: مشترکین می توانند اپلیکشن " برق من " را از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان یا نرم افزار کافه بازار دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح چگونگی اجرای خدمات این شرکت در اپلیکشن " برق من "، اظهارداشت: با ثبت شناسه 13 رقمی قبض برق اشتراک یا اشتراک های خود، تمامی خدمات به مشترکین ارائه می شود.

راهزادی، دریافت و پرداخت صورتحساب، اطلاع از خاموشی های احتمالی محل مسکونی خود، ثبت حوادث و اتفاقات، روشنایی معابر را از مهمترین خدمات ارائه شده در اپلیکشن " برق من " عنوان کرد.

وی تاکیدکرد که در آینده نزدیک، هیچگونه خدمت حضوری در نواحی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد به مشترکین ارائه نمی شود.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین این شرکت را 265 هزار مشترک ذکر و تاکید کرد که تمامی مشترکین باید نسبت به نصب اپلیکیشن " برق من " اقدام فوری کنند.

راهزادی، آدرس شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را https://www.kbedc.ir/ ذکر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: