به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۰۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹
حسین پور خبر داد:
حسین پور بیان کرد: همه فروشگاه‌های زنجیره ای، خبازان و سایر صنوفی که مجوز فعالیت دارند ملزم به رعایت موارد بهداشتی هستند و در صورت عدم رعایت این شیوه نامه‌ها با استفاده از ابزار‌های قانونی، مراکز صنفی پلمب خواهد شد.
خبردنا: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: محدودیت‌های کرونایی صنوف از روز گذشته شنبه تا دو هفته آینده درهمه مناطق استان ادامه دارد و تمام واحد‌های صنفی و خدماتی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

به گزارش"خبردنا"، سالار حسین پور در این باره اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا و در اولویت بودن سلامت مردم استان با همکاری اتاق اصناف مرکز استان، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت اتحادیه صنفی و سایر دستگاه‌های نظارتی همراه، فعالیت کلیه صنوف به جز اتحادیه میوه وتره بار، خواربارفوشان، قصابان و نانوایان ممنوع اعلام شده است.

وی ادامه داد: فعالیت مجموع آرایشگران زنانه ومردانه، کافی شاپ ها، پاساژ‌ها وجمعه بازار‌ها با توجه به اینکه جزو مشاغل پر خطر هستند تا پایان زمان محدودیت، ممنوع خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن قدردانی از حمایت اصناف و بازاریانی که بصورت داوطلبانه واحد‌های صنفی خود را تعطیل کرده اند، ادامه داد: همه واحد‌های صنفی ملزم به رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی هستند و این محدودیت‌ها و مصوبات تا اطلاع بعدی لازم الاجرا است و اگر تصمیمات جدیدی اتخاذ گردد به اطلاع صاحبان اصناف خواهد رسید.

حسین پور بیان کرد: همه فروشگاه‌های زنجیره ای، خبازان و سایر صنوفی که مجوز فعالیت دارند ملزم به رعایت موارد بهداشتی هستند و در صورت عدم رعایت این شیوه نامه‌ها با استفاده از ابزار‌های قانونی، مراکز صنفی پلمب خواهد شد.

سالار حسین پور اضافه کرد: کار نظارت براعمال محدودیت‌های جدید کرونایی به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا از سوی دستگاه‌های نظارتی از جمله فرمانداری، بازرسان صنعت، معدن وتجارت، بسیج، سپاه، مرکز بهداشت، اداره اماکن و اتاق اصناف به صورت مستمر انجام می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: کسبه می‌توانند با تذکر نسبت به رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی مستمر محیط و همچنین عدم پذیرش و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان فاقد ماسک در واحد‌های صنفی گام‌های موثری را در رعایت فاصله گذاری اجتماعی بردارند.

وی تاکید کرد: با توجه به وجود بیش از ۳۰هزار واحد صنفی دراستان، اصنافی که دستورالعمل‌های مذکور را رعایت نکنند در مرحله نخست تذکر دریافت کرده، در مرحله دوم ۳۰۰ هزار تومان جریمه و در مرحله سوم یک میلیون تومان جریمه می‌شود و در صورت تکرار مجدد عدم رعایت موارد قانونی، واحد صنفی پلمب خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: