به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۰۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
فرماندار دنا:‌
فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی 2 هفته مدارس این شهرستان بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبرداد و زمان شروع تعطیلی مدارس را از امروز یکشنبه هیجدهم آبان ماه جاری عنوان کرد.

" عبدالحمید پناهی " در گفت و گو با خبردنا از یاسوج گفت: با اشاره به تصمیم ستاد کرونا مبنی بر کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا، مدارس شهرستان دنا از امروز یکشنبه به مدت 2 هفته تعطیل و تدریس به صورت مجازی است.

وی با تاکید براینکه تمامی مدارس شهرستان دنا اعم از شهری و روستایی طبق اعلام ستاد کرونا به مدت 2 هفته تعطیل خواهد بود، اظهارداشت:‌ این شهرستان تاکنون در وضعیت قرمز قرار نگرفته و تصمیم ستاد کرونا برای جلوگیری از ابتلای بیش از حد همشهریان و قرار نگرفتن در این وضعیت است.

فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌۳۰ درصد معلمان در این شهرستاناز شهرستان بویراحمد بر سر کلاس‌های درس حاضر می شدند که زنگ خطر بسیار جدی برای دانش آموزان و بقیه معلمان است.

پناهی افزود: متاسفانه در برخی اوقات مشاهده شده که دانش آموزان علائم ابتلای به ویروس کرونا را نداشته و خود معلمان باعث ابتلای دانش آموزان به این ویروس می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: