به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۰۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
طی آئینی؛
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: قاضی عادل و منصف برای احقاق حق ستمدیده و آن‌ها که فریادشان به جایی نمی‌رسد بدون ترس خدمت می‌کند.

خبردنا؛ در مراسمی با حضور امام جمعه دهدشت، فرماندار، مسؤولان قضایی استان و شهرستان رئیس جدید دادگستری شهرستان معرفی شد.

به گزارش"خبردنا"، حجت‌الاسلام علی وحدانی در این آیین با تبین احادیثی درباره اهمیت و جایگاه قضاوت دستگاه قضا را منشا مردمداری و مرجع اجرای عدالت خواند و اظهار داشت: تحول در حوزه دادگستری به معنای جابجایی نیرو نیست بلکه ایده، فکر خلاقانه و استفاده از ظرفیت‌ها برای اجرای سیاست‌های ابلاغی است.

امام جمعه دهدشت، مردمی بودن، جهادی و فسادستیز و مقابله با تبعیض را از ویژگی‌های قضات برشمرد و گفت: توقع رهبر انقلاب این است که نیرو‌های جوان و انقلابی بکار گرفته شوند.

وی ادامه داد: هر کجا به جوانان اعتماد شد کشور به موفق‌هایی دست یافت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: اگر امروز در مقابل همه استکبار ایستادگی کردیم علت آن تکیه به داشته‌ها و اعتماد به جوانان است اگر دشمن از قدرت انرژی هسته‌ای ما هراسید بخاطر اعتماد به جوانان در تولید فناوری هسته‌ای است.

وی با بیان اینکه کار‌های خوبی از سوی رئیس کل دادگستری استان طی مدت حضور در این منصب صورت گرفته است، از زحمات و خدمات رئیس پیشین دادگستری شهرستان نیز قدردانی کرد.

وحدانی‌فر خواستار پیگیری منافع عمومی و دفاع از اراضی ملی و محیط زیست در شهرستان شد.

علیرضا اتابک نیز در این مراسم رسالت قوه قضائیه را برگرفته از خون شهدا دانست و گفت: زمامدار اسلامی باید به زیردست و طبقات پایین و به کسانی که دستشان به جایگاه قدرت نمی‌رسد کمک کنند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: قاضی عادل و منصف برای احقاق حق ستمدیده و آن‌ها که فریادشان به جایی نمی‌رسد بدون ترس خدمت می‌کند.

اتابک از خدمات رئیس پیشین دادگستری و اقدامات انقلابی دادستان پیشین در تأمین امنیت شهرستان قدردانی کرد.
 
به گزارش"خبردنا"، در پایان این مراسم سید مصطفی محمودی‌مقدم به سمت رئیس دادگستری شهرستان معرفی و حکم آیت‌الله رئیسی به وی تقدیم شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی
نه آیت الله رئیسی !!!
در متن حکم رهبر عزیز انقلاب هم نوشته حجت الاسلام رئیسی
تا کی سایت های استان باید سواد رسانه ایشون رو بالا ببرن خدا میداند و بس
نام:
ایمیل:
* نظر: