به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۱۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
سرهنگ موسوی خبرداد:‌
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر حبس ابد و سارق حرفه ای و همدستانش توسط ماموران پاسگاه عبداللهی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبردنا،" سرهنگ سیدمحمد موسوی" گفت: در پی متواری شدن قاچاقچی مواد مخدر که دارای حُکم حبس اَبد بود و اقدام به سرقت های متوالی با همکاری همدستانش مینمود به همین دلیل دستگیری مُجرم فراری بصورت ویژه در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان قرارگرفت که با رصد اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، مامورین پاسگاه انتظامی عبداللهی باهماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات منسجم و ضربتی موفق به دستگیری فرد مذکور و سه نفر از همدستانش شدند.

وی افزود: فرد دستگیر شده و همدستانش جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی انتقال و سپس به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و جرایم موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش خبردنا، واقعا سوال اینجاست که چرا سارق با حُکم اَبد در بیرون از زندان است که اگر خلافی انجام ندهد دستگیر نمی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: