به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۱۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
نیک مرام خبرداد:‌
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 263 میلیارد ریال تسهیلات با هدف حمایت از واحدهای صنفی آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا به 2 هزار و 524 واحد متقاضی در استان خبرداد.

" پروانه نیک مرام " به خبردنا گفت:‌ پرداخت تسهیلات کرونا به واحدهای آسیب دیده، به منظور صیانت از اشتغال سه هزار و 159 نفر در استان بوده و البته تاکنون برای چهار هزار و 886 فقره هم پرونده تشکیل شده است.

وی با تشریح چگونگی واگذاری این تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از شیوع کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: دولت با هدف حفظ اشتغال موجود در بنگاه‌ها و حمایت از کارگران و فعالان اقتصادی با انتخاب ۱۴ رسته شغلی، ثبتنام برای پرداخت تسهیلات حمایتی را آغاز و مشمولان برای گرفتن وام به بانک‌ها معرفی شدند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، نرخ سود این تسهیلات را 12 درصد عنوان و خاطرنشان کرد:‌دوره بازپرداخت، با احتساب دوره تنفس از اول آبان ماه به مدت ۲ سال است.

نیک مرام گفت: تسهیلات تا سقف ۱۶ میلیون تومان، نیازمند سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک و تسهیلات ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومانی هم نیازمند سفته متقاضی یا چک به همراه یک ضامن است.

وی با تاکید بر اینکه تسهیلات ۴۸ تا ۱۶۰ میلیون تومانی به سفته متقاضی یا چک با ۲ ضامن نیاز دارد، ادامه داد: برای وام ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی نیز ارائه سفته متقاضی یا چک به همراه سه ضامن لازم است.

این عضو ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ برای دریافت تسهیلات بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان هم، تشخیص بانک و ارائه وثیقه‌های متعارف ضروری است.

نیک مرام از در حال بررسی بودن بیش از ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات و معرفی متقاضیان این تسهیلات به بانکهای عامل در این استان خبرداد و از بانک‌های عامل خواست با توجه به مهلت محدود باقیمانده پرداخت تسهیلات تا پایان آبان، در اخذ و تکمیل مدارک متقاضیان، نهایت همکاری لازم را داشته باشند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: