به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۱۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
یزدانپناه خبر داد؛
وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۱۲۴۸۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
خبردنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا استان به ۲۴۰ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش"خبردنا"، "پرویز یزدانپناه" افزود: هم اکنون ۴۲۳ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۸ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۹ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۱۲۴۸۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۴۳۹ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، ۴۵ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد (٧٠ درصد)، کهگیلویه (١٠ درصد)، گچساران (٦ درصد) و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بود.

یزدانپناه در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به سردی هوا و شروع آنفلوآنزا مردم باید ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی را کنند تا میزان ابتلاء به این بیماری کاهش یابد.
 
وی با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت در جامعه، تاکید کرد: با توجه به ابتلای بالای حدود ٣٠ درصد موارد بیماری کووید ١٩ بصورت خانوادگی لازم است از هم نشینی‌های خانوادگی پرهیز کرده و از حضور در هر تجمعی و از مسافرت به مناطق شلوغ و پر خطر اجتناب کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: