به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۱۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
علاوه بر این اگر به محتوای کلیپ منتشره توجه کنیم، مربوط به خاکسپاری یک بانوی می‌باشد، و تصویر مرحومه نیز در دست فردی از جمع مشاهده می‌شود.

خبردنا؛ دفتر مرکزی نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای ادعای دروغین مطرح شده با انتشار یک فیلم و انتساب آن به مراسم تشییع مرحوم حاج فایز پارسانسب پدر خانم مهدی روشنفکر را تکذیب کرد.

به گزارش"خبردنا"، در اطلاعیه دفتر مرکزی دکتر مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی آمده است: ویروس منحوس کرونا همچنان جولان می‌دهد و در این ایام هر روز بیش از ۴۰۰ خانواده ایرانی را داغدار عزیزانشان می‌کند و البته استان ما هم از اثرات مخرب این پاندمی خطرناک مصون نیست.

در شرایطی که تمامی مسئولان و متولیان امر بهداشت و درمان اعم از کشوری و استانی و فعالین اجتماعی و سیاسی به صورت شبانه روزی هشدار‌های لازم را برای ترغیب جامعه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و البته به حداقل رساندن تجمعات گوشزد مینمایند و حتی مراجع محترم قضایی و انتظامی نیز در مواردی در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه و جان افراد ورود قاطع کرده‌اند، متاسفانه شاهد انتشار فیلمی از مراسم تشییع یک خانم با حضور گسترده مردم در فضای مجازی بودیم که واکنش‌های گوناگونی را در پی داشته است.

در این بین عده‌ای معلوم الحال و مغرض با سوء استفاده از فضای حساس حاکم بر اذهان عمومی در برخورد با مساله کرونا و با ماهی گرفتن از آب گل آلود، متن نوشته‌ای را زیر این فیلم با عنوان «مراسم باشکوه عزاداری پدر خانم آقای روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون» اضافه کرده و آنرا در راستای اهداف دون و غیر اخلاقی خود منتشر کرده‌اند.

جالب اینجاست که تخریب‌گران به شکل فیلم منتشر شده قبل از انتساب آن به مراسم مرحوم پارسا نسب توجه نکرده‌اند، چرا که مراسم تشییع و تدفین مرحوم پارسا نسب در شهر یاسوج و در آرامستان شرف آباد برگزار شد و مقتضیات مکانی در کلیپ منتشر شده هیچ سنخیتی با آرامستان شرف آباد ندارد.

علاوه بر این اگر به محتوای کلیپ منتشره توجه کنیم، مربوط به خاکسپاری یک بانوی می‌باشد، و تصویر مرحومه نیز در دست فردی از جمع مشاهده می‌شود.

حال عده‌ای با ادعایی دروغین، این کلیپ را دستاویزی برای تخریب خادم مردم بویراحمد بزرگ قرار داده‌اند، در حالی که دکتر مهدی روشنفکر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم مرحوم «حاج فایز پارسانسب» به صورت عمومی برگزار نمی‌شود.

بدین وسیله انتساب این فیلم به مراسم مرحوم پارسا نسب را تکذیب کرده و از مسئولان و متولیان امر خواهان شناسایی عاملان و منتشرکنندگان این فیلم و برخورد با آنان هستیم، چرا که انتشار چنین کلیپ‌هایی سبب ایجاد تشویش و خدشه دار نمودن حیثیت و شأن اشخاص در اذهان عمومی می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایمان‌دلروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
عالی‌هست
نام:
ایمیل:
* نظر: