به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۱۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
نصیری راد تشریح کرد؛
نصیری افزود: اکیپ‎های عملیاتی و راهداری ‎های استان برای مقابله با شرایط بحرانی و اجرای عملیات در محور‌های ارتباطی آمادگی لازم را دارند.
خبردنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به بارش باران و برف از شبانه روز گذشته در مناطق مختلف استان گفت: بر اساس اطلاع رسانی راهدارخانه‎ها در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی اصلی استان باز و عبور و مرور به صورت عادی جریان دارد.

به گزارش"خبردنا"، محمد نصیری راد درباره وضعیت راه‌های روستایی استان نیز گفت: راه ارتباطی بیست روستا مسدود است.
 
وی افزود: هم اکنون نیروی راهداری و ماشین آلات سبک و سنگین در راهدارخانه‌های ثابت و سیار مستقر هستند.
 
نصیری بیان کرد: با تمهیدات انجام شده پیش از آغاز فصل بارندگی امکانات لازم برای بازگشایی مناطق برفگیر در راه‌های مواصلاتی استان تامین شد.
 
وی اظهارکرد: لایروبی، بهسازی و ترمیم جاده‌ها و رفع نقاط حادثه خیز بویژه در نقاط کوهستانی که احتمال ریزش کوه در آن وجود دارد از جمله اقدامات راهداری پیش از آغاز بارندگی‌ها است.
 
نصیری افزود: اکیپ‎های عملیاتی و راهداری ‎های استان برای مقابله با شرایط بحرانی و اجرای عملیات در محور‌های ارتباطی آمادگی لازم را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به مسدود بودن گردنه بیژن در شهرستان دنا گفت: مسیر سی سخت به پادنا در گردنه بیژن تا اطلاع ثانوی مسدود و هیچگونه ترددی در این مسیر امکان پذیر نیست.

بیش از پنج هزار کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که بیش از سه هزار کیلومتر آن در مناطق کوهستانی و برفگیر قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: